مجله خبری کارن چاپ

یقه گردهای ساده و دوست داشتنی

انگار یک سر، همه پوشیدنی های خوب دنیا به کارگران معدن می رسد، پوتین های کاترپیلار که این روزها گران و لاکچری است. شلوار جین که زندگی بدون آن حتما چیزی کم دارد و البته تیشرت ها.

همه اینها بار اول برای کارگران معدن طراحی و تولید شده اند. بله تی شرت که بدون درد و خونریزی از دالان های تاریک معدن های زغال سنگ به قصد فتح دنیا راه افتاد و امروزه تمام دنیا را به امپراتوری اش اضافه کرده. حدود 150 سال پیش به خاطر ارزان قیمت بودن، راحتی، سبکی، خنکی و قابلیت شستشوی آسان تولید شد و به خاطر تشابه فرم ظاهری اش به حرف «T» انگلیسی، به تی شرت معروف شد.

تاریخچه تیشرت

در طول سال ها مثل هر چیز دیگری در دنیا تیشرت هم دچار دگردیسی شد و انواع گرد، یقه دار، دکمه ای، آرم دار به بازارآمد.

تاریخچه تیشرت یقه گرد

اولین بار ارتش آمریکا بود که از تیشرت یقه گرد در حجم انبوه برای لباس سربازان و افسرانش استفاده کرد. خب، شما که غریبه نیستید؛ آمریکایی ها در دنیا به استفاده از وسایل راحت و فراخ معروف هستند؛ ماشین بزرگ، خانه بزرگ و البته تی شرت های یقه گرد راحت. تیشرت های یقه گرد خنک ترین و راحت ترین انواع تیشرت هستند و این قانون Law ساده را حتما یادتان بماند؛ در گرم ترین روزهای تابستان، بهترین بالاپوش، تیشرت یقه گرد مردانه است. تی شرت های یقه گرد در تیپ شناسی مناسب آدم هایی است که بالاتنه ظریفی دارند، چون باعث می شود بالاتنه و سرشانه شما بزرگ تر از حالت طبیعی اش به نظر بیاید؛ برای همین هم هست که بدنسازها و کسانی که می خواهند ورزشکار به نظر برسند، تیشرت یقه گرد می پوشند.

تیشرت بدنسازی

ویژگی مهم دیگر تیشرت ها، شخصی سازی آسان آنها است، براحتی میتوان با چاپ طرح دلخواه روی تیشرت خود را بر روی هر نوع تی شرت چاپ نمود که کارن چاپ این امکان را برای شما فراهم نموده است. 

دیدگاهتان را بنویسید