مجله خبری کارن چاپ

استایل‌های خیابانی پیشنهادی برای پوشیدن تیشرت‌های چاپی

استایل‌های خیابانی پیشنهادی برای پوشیدن تیشرت‌های چاپی

استایل خیابانی یکی از پوشش‌های پرطرفدار دنیای مد و فشن است که بر پایه فردگرایی شکل می‌گیرد. در این نوع پوشش توجهی به مد و ترندها نمی‌شود. به همین دلیل افراد در انتخاب پوششان آزاد هستند. در حقیقت در این سبک پوشش خرده فرهنگ‌ها و سلایق شخصی به نمایش گذاشته می‌شوند. در گذشتگان دور، بعد از جنگ جهانی دوم، استریت استایل برای نخستین بار شکل گرفت. در آن دوران مردم در تلاش بودند تا با نوع پوشش خود عقایدشان را به جهانیان نشان دهند. یکی از ویژگی‌های اصلی این سبک، سرعت تغییر آن بر اساس شرایط جامعه است. در سبک استایل خیابانی هیچ قانون و اصل خاصی وجود ندارد و افراد با توجه به سلایق و شرایط جامعه، نوع پوشش خود را انتخاب می‌کنند. اما چاپ عکس روی تیشرت و حتی چاپ متن روی لباس یکی از آیتم‌های اصلی این استایل محسوب می‌شوند؛ چرا که علاوه بر راحتی، حامل پیغامی از سوی نوجوانان و عقایدشان است. اما چگونه می‌توانیم یک استایل خیابانی جذاب با تیشرت چاپی داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا پیشنهاداتی به منظور داشتن یک استریت استایل جذاب و شیک برای شما عزیزان ارائه دهیم.

تیشرت چاپی به سبک فشن

استایل خیابانی جذاب با تیشرت چاپی

بدون شک کسی دوست ندارد هر استایلی را در هر مکانی بر تن داشته باشد. هر لباس و استایلی مناسب مکان خاصی است. استایل خیابانی نیز سبکی از پوشش است که جنبه رسمی نداشته و برای مکان‌های رسمی و مراسمات جشن و ... مناسب نیست. این سبک بیشتر برای نوجوانان و جوانان، ان هم در مکان‌هایی غیر از موارد ذکر شده مناسب است. این سبک به دلیل راحتی و آزادی در انتخاب نوع پوشش طرفداران بسیاری نیز دارد. برای آن که بتوانید یک استایل خیابانی مناسب داشته باشید باید آیتم‌های مناسبی را هنگام انتخاب لباس‌های‌تان در نظر داشته باشید.

آقایان برای داشتن یک استریت استایل جذاب می‌توانند از آیتم‌هایی مانند: تیشرت چاپی، پیراهن‌های آستین کوتاه طرح‌دار، شلوارهای ساق کوتاه و لباس سفید بهره‌مند شوند. برای خانم‌ها نیز آیتم‌هایی مانند: شلوار جین، کت و هودی، کت و شلوارهای اور سایز، روسری‌های متنوع رنگی رنگی، شومیز‌های طرح‌دار، تیشرت چاپی، پوتین و کتونی کمک بسیاری در داشتن یک استایل خیابانی جذاب می‌کنند. البته بسته به فصل، نوع آیتم‌ها نیز تغییر می‌کند. افراد برای این سبک می‌توانند از پوشش‌های افراد معروف طرفدار این سبک نیز کمک بگیرند. امروزه نیز به دلیل پرطرفداری استایل‌های خیابانی در بین نوجوانان و جوانان برندهای مشهور و معتبر زیادی  توانسته‌اند با تولید محصولات مناسب این سبک، بازار خوبی را داشته باشند. در کل برای داشتن استایل خیابانی سلیقه شخصی، فرم بدنی، موقعیت مورد نظر، بودجه و تناسب رنگ پوست اهمیت بسیار زیادی دارند.

استایل خیابانی با تیشرت های چاپی

پیشنهاد استایل خیابانی جذاب با تیشرت چاپی برای خانم‌ها

اگر تیشرت چاپی زیبایی دارید ولی نمی‌دانید آن را با چه لباس‌هایی بپوشید پیشنهاد ما به شما ترکیب سبک‌های مختلف با هم است. این گونه می‌توانید یک استایل خیابانی شیک برای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال با ترکیب سبک‌های مینیمال و شلوغ در کنار هم می‌توانید یک استایل شیک و جذاب داشته باشید. به این صورت که در کنار تیشرت چاپی خود کت اورسایز، شلوار جین و کفش‌های کتانی فانتزی را بپوشید. برای آن که استایل خیابانی پیشنهادی جذاب‌تر و زیباتر شود، سعی کنید دو آیتم را از لحاظ رنگ با هم ست کنید. با آن که در استایل خیابانی هیچ قانونی وجود ندارد، اما تناسب رنگی در استایل‌های روزانه به جذابیت و شیک بودن آن‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.

مطالعه کنید: ست کردن تیشرت چاپی با استایل مینیمال

از آن جا که یکی از ویژگی‌های استایل‌های خیابانی، راحتی آن‌ها است، هنگام هماهنگ کردن لباس‌هایتان حتما آیتم راحتی را در نظر بگیرید. استفاده از کفش‌های اسنیکرز در کنار شلوار جین مام استایل، یک مانتوی کوتاه اورسایز و تیشرت چاپی یک استایل جذاب و راحت برای شما می‌سازد.

تیشرت چاپی زنانه استایل دخترانه با تیشرت چاپی

اگر از طرفداران استایل ماکسیمال هستید، یکی از آیتم‌هایی که می‌تواند به جذابیت استایل خیابانی شما بیفزاید، استفاده از اکسسوری‌های خاص و جذاب است. استفاده از دستبند، گردنبند، انگشتر و ... که در طرح‌های خاص تولید می‌شوند، در کنار کمربندها و کیف‌های طرح‌دار تناسب بسیار خوبی را ایجاد می‌کند. در این سبک شما می‌توانید از هر آیتمی که دلتان می‌خواهد برای استایل خود استفاده کنید. که در مقالات بعدی در مورد سبک ماکسیمال و نحوه ست کردن تیشرت چاپی با استایل ماکسیمال به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

آزادی در انتخاب نوع پوشش در استایل خیابانی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا سبک مختص به خود را فارق از مد و دنیای فشن داشته باشید. اما رعایت برخی نکات در تناسب لباس‌ها به شیک‌تر و جذاب‌تر شدن استایلتان کمک بسیار زیادی می‌کند.

پیشنهاد استایل خیابانی جذاب با تیشرت چاپی برای آقایان

آقایان نیز همانند خانم‌ها می‌توانند تیشرت‌های چاپی خود را با سبک‌های مختلف ترکیب کرده و به جذابیت استایل خیابانی خود بیفزایند. پیشنهاد ما برای آقایانی که قصد پوشیدن استایل خیابانی با تیشرت چاپی را دارند، پوشیدن آن به همراه پیراهن‌های اسپرت و شلوارهای کتان اسپرت است. 

این نوع پوشش برای کسانی که دوست دارند در کنار ساده بودن، یک استایل خیابانی جذاب داشته باشند؛ بسیار مناسب است. آقایان نیز همانند خانم‌ها باید تناسب رنگ و جنس پارچه برای تیشرت مردانه را در نظر بگیرند تا استایل شیک‌تری داشته باشند.

استفاده از تیشرت چاپی اندامی، شلوار جین ، کتان، اسلش و کفش‌های اسنیکرز و ... نیز یک استایل جذاب برای آقایان می‌سازد که برای بدنسازان بسیار مناسب است. این استایل علاوه بر شیک بودن، شما را خوش اندام‌تر نشان می‌دهند. کسانی که اندام ورزشکاری ندارند می‌توانند از تیشرت‌های چاپی اورسایز و شلوارهای جین آزاد یا جذب استفاده کنند. پوشیدن لباس‌های طرح‌دار آزاد علاوه بر راحتی، برجستگی‌های ناخوشایند بدن نیز پنهان می‌مانند.

تیشرت چاپی مردانه

استایل کردن تیشرت طرح دار

دیدگاهتان را بنویسید