مجله خبری کارن چاپ

آیا امکان چاپ دوباره روی تیشرت چاپی بعد از خراب شدن طرح آن وجود دارد؟

آیا امکان چاپ دوباره روی تیشرت چاپی بعد از خراب شدن طرح آن وجود دارد؟

در بسیاری از موارد پیش آمده که به علت عدم نگهداری اصولی طرح چاپی روی تیشرت، هودی و ... شما خراب شده یا بخشی از آن بین رفته است. همچنین ممکن است تیشرت چاپی داشته باشید که از طرح روی آن خوشتان نیاید و بخواهید آن را عوض کنید. در این شرایط سؤالی که برای اغلب شما پیش می‌آید، امکان چاپ مجدد بر روی تیشرت چاپی است. در صورتی که تیشرت یا لباس چاپی خود را از کارن چاپ خریده باشید، هرگز با مشکل خراب شدن یا از بین رفتن آن مواجه نخواهید شد. زیرا تمامی چاپ‌های ایجاد شده بر روی لباس‌های کارن چاپ ماندگاری بسیار طولانی و حتی مادم‌العمری دارند. اما اگر از چاپ روی تیشرت تان خسته شدید و می‌خواهید طرح جدیدی بر روی آن قرار دهید. اولین کار، برداشتن طرح قبلی است. اما برای برداشتن طرح قبلی بر روی لباس باید چه کرد؟ چگونه می‌توان بر روی تیشرت طرح چاپی، طرح دیگری را چاپ کرد؟ با ما همراه باشید تا شما را برای انجام این کار راهنمایی کنیم.

چاپ مجدد بر روی تیشرت طرح چاپی

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم برای آن که بتوانید طرح چاپی روی تیشرت یا هر لباس دیگری را عوض کنید، اولین قدم برداشتن طرح قبلی است. ما در این بخش به شما می‌گوییم چگونه طرح قبلی تیشرت چاپی را بدون هیچ اثری از روی آن جدا کنید. پس اگر مشتاق انجام این کار هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چاپ مجدد روی تیشرت چاپی

پاک کردن طرح روی تیشرت چاپی

پاک کردن چاپ عکس روی تیشرت یا هر لباس دیگری بسته به کیفیت و روشی که در آن به کار رفته کار دشواری خواهد بود. به عنوان مثال پاک کردن طرح روی تیشرت چاپی کارن چاپ کار آسانی نیست. زیرا کیفیت این چاپ‌ها بسیار بالاست و به راحتی پاک نمی‌شوند. با این حال ما در این بخش، روش‌هایی را که می‌توانید با استفاده از آن‌ها طرح چاپی روی لباستان را پاک کنید، برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

اولین روش استفاده از شوینده‌های قوی است که ما استفاده از آن را به عنوان آخرین راه‌حل به شما عزیزان توصیه می‌کنیم. زیرا شوینده‌های قوی آسیب جدی و شدیدی به بافت لباس وارد می‌کنند که ممکن است شکل ظاهری لباس شما را به طرز ناخوشایندی تغییر دهد. این روش همچنین برای چاپ‌هایی که به صورت جوهری هستند کاربرد دارد. برای این کار شما باید ابتدا لباس را به مدت یک شبانه‌روز در شیر غوطه‌ور کنید. سپس در صورتی که جوهر چاپ در شیر حل شده بود، آن را خارج کرده و با شوینده مناسب بشویید. در این روش به جای شیر می‌توانید از استون نیز کمک بگیرید. اما قبل از استفاده از استون حتما آن را در گوشه‌ای پنهان از لباس امتحان کنید. این کار برای آن است که از آسیب نزدن استون به بافت لباس مطمئن شوید. هنگام استفاده از استون، طرح چاپی لباس را در آن فرو کنید (دقت کنید تنها بخش چاپی لباس باید به استون یا الکل آغشته باشد) و سپس با یک پارچه تمیز دیگر و آب سرد بر روی قسمت جوهری ضربه بزنید. به جای مواد الکی می‌توانید از ترکیب لیمو و سرکه نیز استفاده کنید.

نحوه پاک کردن چاپ روی لباس

گاهی اوقات پیش می‌آید که هنگام چاپ طرح بر روی لباس، بخشی از آن را خراب می‌کنید. در این شرایط شما باید بلافاصله لباستان را در آب سرد غوطه‌ور کنید و به خوبی بشویید تا رنگ‌های چاپ شده بر روی آن کم‌رنگ شوند. سپس لباس را با آب گرم بشویید. بعد از خشک شدن لباس یک کیسه کاغذی را بردارید و بخش براق آن را بر روی طرح چاپی قرار دهید. سپس با اتویی که بخار نکند، بر روی کیسه بکشید تا در اثر حرارت جوهرها جذب کیسه شوند. اگر بعد از انجام این کار همچنان آثار طرح بر روی لباستان پیدا بود، می‌توانید از شکر برای از بین بردن آن استفاده کنید. شکر را بر روی طرح ریخته و ماساژ دهید. این کار باعث ساییده شدن جوهر باقی مانده در لباس می‌شود. نکته بسیار مهم در این بخش آن است که اگر لباس خود را ابتدا با آب گرم بشویید یا قبل از شستن اتو بکشید رنگ به طور کامل بر روی لباس تثبیت می‌شود و پاک کردن آن دردسر دارد. فراموش نکنید حرارت رنگ را تثبیت می‌کند.

پاک کردن طرح روی لباس

از بین بردن چاپ سیلک روی لباس

برای آن که بتوانید چاپ سیلک اسکرین را از روی لباس خود جدا کنید، ابتدا باید با استفاده از آب گرم، محل چاپ را مرطوب کرده و سپس مقداری صابون یا مایع ظرف‌شویی بر روی آن بزنید. محل چاپ را با استفاده از یک برس بطری شور یا هر وسیله مشابه دیگری به آرامی بدون آن که به بافت پارچه آسیب بزند، بخراشید. اگر طرح چاپ شده شکسته شد، این کار را آنقدر ادامه دهید تا به طور کامل از بین برود. آب گرم به نرم شدن طرح چاپی کمک بسیار زیادی می‌کند. بعداز، از بین بردن طرح می‌توانید از الکل نیز برای پاک کردن جوهرهای باقی مانده بر روی لباس استفاده کنید.

علاوه بر روش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم در بازار اسپری‌های بسیار زیادی وجود دارند که به منظور پاک کردن طرح چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما عزیزان نیز می‌توانید برای این کار از این قبیل اسپری‌ها استفاده کنید. برای پاک کردن طرح‌های چاپی پلاستیول نیز محصولی تحت عنوان پلاستیول ریموور وجود دارد که به راحتی طرح را از روی لباس جدا می‌کند. برای استفاده از این محصول حتماً باید در فضای باز باشید و از وسایل محافظت کننده مانند دستکش استفاده کنید. زیرا برای پوست و سلامتی مضر است.

چاپ طرح جدید بر روی لباس

بعد از آن که طرح چاپی قدیمی را از روی لباس جدا کردید، می‌توانید طرح جدید را با استفاده از روش‌های مختلف چاپ که در مقالات دیگر به آن‌ها اشاره شده است، بر روی لباستان چاپ کنید.

چاپ مجدد روی لباس

در این متن روش‌های مختلفی را برای پاک کردن طرح چاپی بر روی لباس و چاپ طرح دلخواه ارائه دادیم. اما به جای آن که این همه دردسر را تحمل کنید و در نهایت کارتان آن طور که خواستید درنیاید، توصیه ما به شما عزیزان خرید لباس با طرح دلخواه از کارن چاپ است. شما هر نوع طرحی را که بخواهید می‌توانید سفارش دهید. همچنین نگران ماندگاری چاپ‌های روی لباس نباشید. زیرا همان‌طور که گفتیم کارن چاپ با استفاده از به‌روزترین تجهیزات چاپ‌هایی با ماندگاری بسیار بالا ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید