مجله خبری کارن چاپ

دلایل ترند شدن تیشرت های چاپی در سال 2021

تیشرت‌های چاپی در سال 2021 ستاره شدند!

ترند شدن چاپ عکس روی تیشرت اتفاق تازه‌ای نیست و بیش از صدسال است که جایگاه خود را در دنیای فشن توانسته است حفظ کند. به تمام برندهای مشهور تولید کننده‌ی تیشرت چاپی نگاهی بیندازید، به عنوان مثال تیشرت‌های باب مارلی و یا تاکسیدو، هرکدام روش و امضای خاص خود را دارند که طرحشان برای هر سنی می‌تواند دوست داشتنی باشد و همچنان بازار فروش آن‌ها رو به افزایش است. اما به طور کلی انتظار می‌رود صنعت جهانی چاپ تیشرت که با طرح سفارشی تولید می‌شوند، تا سال 2025 به رشد 10 میلیارد دلار برسد و یا حتی از آن عبور کند. با این حساب می‌توان گفت تیشرت‌های چاپی همواره طرفدارن خود را دارند و در حال حاضر می‌توان پیش بینی کرد که هرگز از مد نمی‌افتند. در ادامه چند دلیل مهم ترند شدن این نوع تیشرت‌های چاپی در سال 2021 را بررسی می‌کنیم.

گسترش نام تجاری برند

چاپ لوگو روی تیشرت آسان‌ترین روش برای معرفی و ماندگاری نام برند شما در میان مشتریان است. از طرفی سال 2021، زمانی برای تبلیغات دهان به دهان و مردمی، آسان‌تر و کم هزینه‌تر از روی بیلبوردهای سطح شهر است و البته بازدهی بیشتری نیز دارد.

تیشرت های چاپی تبلیغاتی

سریال‌های شبکه‌ی نتفلیکس

یکی از سرگرمی‌هایی که در دوران قرنطینه و پانادمی کرونا رشد بسیاری کرد، تماشای سریال‌ بود. به همین علت سریال‌هایی هم که در یک سال اخیر ساخته شدند به اندازه‌ای به محبوبیت رسیدند که طرفدارانشان تمایل به پوشیدن تیشرت‌های با نشانه‌هایی از سریال مورد علاقه‌شان دارند. سریال‌های قدیمی دیگری که همچنان محبوب هستند، مانند سریال دوستان یا فرندز نیز، تیشرت‌های چاپی خودش را دارد و در سال جاری بازیگران این سریال از برند خودشان که محصولاتی از جمله تیشرت‌های چاپی فرندز بود، رونمایی کردند.

تیشرت های تبلیغاتی

افزایش روحیه‌ی تیمی

یکی دیگر از دلایلی که تیشرت‌های چاپی محبوب شده‌اند این است که بعضی شرکت‌های بزرگ برای تقویت و افزایش روحیه‌ی تیمی کارمندان و همکارانشان به سمت پوشیدن تیشرت‌های چاپی که لوگو یا شعاری از گروهشان را به تصویر می‌کشد، متمایل شده‌اند.

چاپ لوگو روی تیشرت

افزایش وفاداری مشتری به یک برند

برخی برندها با چاپ رایگان لوگوی خود روی تیشرت، شبکه‌ای از مشتریان وفاداری ایجاد می‌کنند که تبلیغ آنان را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

متفاوت بودن

چاپ تیشرت با طرح دلخواه، روشی برای نشان دادن خلاقیت شماست که از دیگران متمایزتان می‌کند.

بازاریابی شبانه روزی و بدون تعطیلات!

وقتی مشتریان شما تیشرتی با لوگوی شما می‌پوشند، 24 ساعته و به صورت شبانه روزی در حال تبلیغات برند شما هستند.

تیشرت تبلیغاتی

مقرون به صرفه بودن

تیشرت‌های چاپی در مقایسه با سایر پوشاک سفارشی برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود.

دوستدار محیط زیست بودن

در برخی مقالات اشاره شده که تیشرت‌ها حداقل کربن و انرژی را در پروسه تولید مصرف می‌کنند و می‌توان در راستاری مد پایدار و سازگار با محیط زیست قرارشان داد. البته این ادعا به الیاف مصرفی، نوع چاپ و حجم تولید تیشرت بستگی دارد.

این‌ها تنها چند دلیل برای انتخاب تیشرت‌های چاپی با طرح دلخواهتان است. اما در نهایت همراه داشتن سبک و بدون دردسر نشانه‌هایی که دوستشان داریم یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این تیشرت‌ها و یا هودی‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید