مجله خبری کارن چاپ

سلبریتی هایی که تیشرتی با تصویر خودشان به تن کردند!

سلبریتی‌هایی که تیشرتی با تصویر خودشان به تن کردند!

احتمالا خودتان تجربه کرده‌اید یا دست کم به چشمتان خورده است که بعضی افراد به منظور طرفداری از چهره‌ای مشهور، تصویر او را روی لباس‌های خود چاپ می‌کنند. سال‌های دورتر معمولا پوستر افراد محبوب هر دوره‌ی زمانی، به چاپ می‌رسید و طرفدارانشان این پوسترها را در محل زندگی و یا کار خود می‌چسباندند! با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی به همراه داشتن عکس این چهره‌ها در تلفن همراه، راهی آسان‌تر برای هوادارانشان شد. اما هنوز هم چاپ عکس روی تیشرت یا چاپ روی لیوان، برچسب و موارد مشابه، تقاضا و فروش بسیار بالایی دارد. بنابراین پوشیدن تیشرتی با تصویر چهره‌ی خواننده، بازیگر و شخصیت محبوبتان کار معمول و رایجی است اما در این مقاله به سراغ افراد مشهوری می‌رویم که تیشرت‌هایی با تصویر خودشان به تن کرده‌اند!

تیشرت چاپی با طرح چهره افراد معروف

گاهی یک میم و یا تصویر یک اثر مشهور از چهره‌های پرطرفدار روی یک تیشرت، چاپ می‌شود که با به تن کردن آن توسط همین چهره‌ها، به فروش بالایی می‌رسند. ضمن آنکه طرفداران سلبریتی‌ها معمولا از این حرکت استقبال می‌کنند، انتقادات و نظرهایی هم وجود دارد که پوشیدن تیشرت‌هایی با تصاویر چهره‌های مشهور توسط خودشان، خودشیفتگی محسوب می‌شود و چندان با آن موافق نیستند. اما در حقیقت، اغلب، این حرکت آن‌ها در مسیر استراتژی فروش یک برند و تبلیغات آن است. هرچند شاید گاهی این نظریه‌ی خودشیفتگی درست باشد و بعید است افرادی مثل پاریس هیلتون، زمان پوشیدن لباسی با تصویر خودشان به فروش و تبلیغات یک برند فکر کرده باشند.

به طور کلی، نظریه‌ای هم برای اینکه افراد تیشرتی با تصویر سلبریتی‌های محبوبشان می‌پوشند وجود دارد و این است که تیشرت‌های گرافیکی، خودآگاه یا ناخودآگاه هویت ما را تغییر می‌دهند.  برای توضیح این نظریه، به عنوان مثال، می‌توان گفت وقتی یک تیشرت با طرح بتمن می‌پوشید، احتمالا از دیگران می‌شنوید که شما را بتمن خطاب می‌کنند یا دست‌کم اطرافیانتان با شخصیت مورد علاقه و سلیقه‌ی شما آشنا می‌شوند. اما این موضوع تنها مربوط به طرفداران سلبریتی‌ها نمی‌شود. وقتی خود چهره‌ها روی لباسشان اسم و یا لقبشان، با حروف بزرگ نوشته شده یا تصویری از آن‌هاست، ناخودآگاه همه‌ی افراد جامعه با دیدن چهره و نامشان به شکل همزمان، بیشتر و بهتر آن‌ها را به خاطر می‌سپارند! در ادامه برخی از چهره‌هایی که تیشرت‌هایی با تصویر خودشان به تن کرده‌اند را می‌بینیم:

  • مایلی سایرس، خواننده‌ی پاپ مشهور 29 ساله‌ی آمریکایی در یکی از اجراهایش تیشرتی با تصویر خودش به تن داشت. این ژست مایلی در عکس‌هایش معروف است و می‌توان گفت امضای اوست! لباس پوشیدن و ویژگی‌های رفتاری مایلی گاهی خبرساز شده است و پوشیدن این تیشرت چاپی به نحوی نمایشگر خلق و خوی این خواننده‌ی جوان و محبوب است. چاپ کردن نمادی از یک ویژگی ظاهری رفتارتان نیز می‌تواند ایده‌ی جالبی باشد.

تیشرت چاپی مایلی سایرس

  • نیکلاس کیج، بازیگر هالیوودی مشهور 58 ساله. انتشار تصویر او با تیشرت چاپی‌اش در اینستاگرام بازخوردهای مثبت بسیاری دریافت کرد. همچنین تیشرت‌هایی با چهره‌ی این بازیگر، برنده‌ی اسکار و گلدن گلاب برای طرفدارانش تولید می‌شود و در سراسر دنیا به فروش می‌رسد.

چاپ تیشرت طرح خواننده

  • پاریس هیلتون هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی 40 ساله تیشرتی با تصویر گرافیکی از خودش به تن کرد. این چهره‌ی پرحاشیه و نه چندان محبوب، تیشرت‌های چاپی حاشیه ساز بسیاری به تن کرده که این تیشرت یکی از آن‌هاست.

چاپ عکس خواننده روی تیشرت

  • نیکی میناژ خواننده‌ی مشهور 39 ساله در سال 2013 ، تیشرتی که تصویر خودش روی آن بود، تولید کرد. این خواننده‌ی سبک رپ در سال ۲۰۱۷ برنده‌ی جایزه Fashion Rebel نیز شده‌است و در دنیای مد نیز فعالیت‌هایی دارد. نیویورک تایمز در خصوص میناژ گفته است که وی تأثیرگذارترین رپر زن در تمام زمان‌هاست. همچنین تصاویر چاپ شده‌ی او روی تیشرت‌ها نیز تولید می‌شود که طرفداران او فروش بسیار زیادی برای این تیشرت‌ها رقم زده‌اند. چاپ تصویر خواننده‌ی محبوب روی تیشرت یا قسمتی از متن ترانه‌های او، طرحی مرسوم و رایج است.

چاپ عکس نیکی میناژ روی تیشرت

  • دیوید هسلهاف، بازیگر و خواننده‌ی 69 ساله‌ی آمریکایی، که او را دهه‌های گذشته به عنوان یکی از قهرمانان هالیوود می‌شناسند، تیشرتی با تصویر خودش روی آن، به همراه نام این بازیگر و جمله‌ی « زندگی من رو حفظ کن!» به تن کرده بود! در واقع این تیشرت به نوعی یادآوری رزومه‌ی کاری و ویژگی کاراکترهایی که نقش آفرینی کرده است، محسوب می‌شود.

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

البته برخی از سلبریتی‌ها نیز با پوشیدن تصویر یا نشانی از شخص یا اشخاصی که دوستشان دارند و یا حتی یک سلبریتی دیگر، خبرساز شده‌اند. افراد مشهور با پوشش و استایل خودشان به راحتی روی مخاطبانشان تاثیر می‌گذارند و می‌توانند سلیقه‌ی خودشان را به طرفدارانشان منتقل کنند. به عنون مثال، برد پیت، بازیگر 58 ساله‌ی مشهور هالیوودی، سال 2013 ، نقاشی دخترش ، ویوین جولی-پیت را  که از چهره‌ی پیت و آنجلینا جولی کشیده بود، روی یک تیشرت سفید چاپ کرد و در سفری به فرانسه پوشید. این تیشرت در دوران پیش از جدایی زوج محبوب هالیوود، در تن بازیگر فیلم سینمایی «خانم و آقای اسمیت»، توجه رسانه‌های خبری را بسیار به خود جلب کرد. علاقه‌ی زیاد بردپیت و آنجلینا جولی به فرزندانشان برای همه مشهود است و در واقع مهم‌ترین اختلاف قضایی این زوج بر سر حضانت فرزندانشان بود.

چاپ تیشرت برد پیت و انجلینا جولی

همچنین کانیه وست با نام جدید «یه» رپر معروف 44 ساله، با پوشیدن تیشرتی که تصویر همسر سابقش، کیم کارداشیان چهره‌ی مشهور و ثروتمند 41 ساله، روی آن چاپ شده بود، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. البته این خواننده همیشه به تیشرت‌های چاپی علاقه‌مند بوده و در پوشش خود از این تیشرت‌ها استفاده‌ی بسیاری کرده است.همچنین تیشرت‌هایی با تصویر و یا اشعار موسیقی این رپر جنجالی چاپ می‌شود و برای طرفدارانش به فروش می‌رسد. کانیه در سال 2021 و پس از جدایی از همسرش هم حواشی بسیاری داشته و بارها اعلام کرده بود تمایل دارد تا دوباره به یکدیگر بازگردند. با این اوصاف علاقه‌ای که روی تیشرت سفارشی او به چاپ رسید ماندگارتر از خبرهای مرتبط با آن تیشرت بود!

شما هم می‌توانید با تصویری از خود یا کسانی که دوستشان دارید، تیشرت‌های چاپی سفارش دهید. البته اگر این حرکت را خودشیفتگی نمی‌دانید و با آن احساس راحتی می‌کنید. همچنین ایده‌ی چاپ طرح دلخواه یک نقاشی یا دستخط از کسانی که برایتان ارزشمند هستند، لباسی متفاوت و از نظر معنوی ارزشمند داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید