مجله خبری کارن چاپ

تیشرت های چاپی ترند سال 2022

تیشرت های ترند 2022

با گسترش بازار تقاضا و عرضه‌ی تیشرت‌های چاپی، تولید یک طرح متفاوت و نو دغدغه‌ی بسیاری از تولیدکنندگان این محصول شده است. البته این نو بودن طرح، دغدغه‌ی مشتریان این نوع تیشرت نیز هست. در این مقاله به معرفی چند سبک از تیشرت‌های چاپی ترند سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم که می‌تواند به شما در انتخاب ایده‌ی چاپ طرح دلخواه تان کمک کند.

۱- تیشرت‌های بوتلگ

اصطلاح «بوتلگ» در معنای لفظی معنای آنچه غیرقانونی و قاچاقی فروخته شده را دارد اما در مفهوم صنعت مد، تی‌شرت‌های بوتلگ را به‌عنوان تیشرت‌هایی بشناسید که به ظاهر قدیمی و فرسوده به نظر می‌رسند مانند تیشرت‌هایی که در کنسرت‌های دهه‌ی 90 تا اوایل 2000  میلادی فروخته می‌شد. در آن زمان این طرح‌های چاپی روی تیشرت به هیچ وجه حرفه‌ای نبودند، اما از آنجایی که در حاشیه‌ی رویدادهای هنری خاص خریداری می‌شدند، این اقلام به اندازه تیشرت‌های برند ارزشمند شدند.  طراحی و تولید این سبک می‌تواند آسان باشد زیرا یکی از جنبه های اصلی آن این است که به  طراحی قوی نیاز ندارد.

تیشرت ترند 2022

۲- تیشرت‌های کریپتو

کریپتو در چند سال گذشته بسیار رونق گرفته است و این علاقه‌ی اجتماعی و جهانی به پوشاک و مد نیز سرایت کرده است.  با ظهور ارزهای دیجیتال جدید و عناصری مانند NFT ها، مطمئناً در سال ۲۰۲۲ افراد بیشتری به دنبال خرید تیشرت‌های مرتبط با این موضوعات، در هر زمانی از سال خواهند بود. برای داشتن طرح‌های مرتبط با این موضوع،به دنبال اصطلاحات، مفاهیم و جوک‌های جدیدی باشید که می‌توانید در مورد کریپتو بسازید و اگر در مورد این موضوع آگاهی دارید، در استفاده از تجربیات خود به نفع خود و داشتن تیشرتی ترند اما متفاوت، تردید نکنید.

تیشرت چاپی مد 1401

۳- تیشرت‌های انیمه‌ی ژاپنی

انتظار می‌رود که تی‌شرت‌های انیمه در لیست ترندهای محبوب چاپ عکس روی تیشرت بر حسب بازار تقاضا، یک رقیب قوی تا پایان سال ۲۰۲۳ برای دیگر طرح‌های موجود در بازار باقی بمانند.  این طرح‌ها در طول سال گذشته جایگاه خود را به عنوان یک سبک رایج تثبیت کرده‌‌اند.

تسشرت چاپی

۴- تیشرت‌های طرح نوشته

چاپ روی تیشرت با طرح‌های متنی، از گذشته مرسوم بوده است و تولید کنندگان می‌دانند، چیزی بیش از یک راه کارآمد و راحت برای تضمین فروش در هر دوره، فارغ از ترند است.  با این حال تیشرت‌های متنی از این نظر متفاوت هستند که در مورد سبک و ژانر نوشته‌ نیز هستند و بسته به موضوع می‌توانند برای مشتری‌هایی بسیاری با سلیقه‌های متفاوت جذاب باشند. به عنوان مثال تی‌شرت هایی برای تولد پدران یا پدربزرگ ها را در نظر بگیرید: آن‌ها  با حروف قدیمی طراحی می شوند و احتمالاً در چند سال آینده، پدران دهه‌ی 80 میلادی تی‌شرت‌های تولدی با طرحی به سبک بازی‌های ویدیویی آن دوره خواهند داشت، چه کسی می‌داند؟

۵- تیشرت‌های وینتیج رترو

سبک رترو در صنعت فشن به طراحی‌های روز با الهام از گذشته گفته می‌شود.

یکی دیگر از طرح‌های اصلی در چشم انداز طراحی تیشرت سال جدید، تیشرت های قدیمی کلاسیک و مطابق با مد روز هستند.  خود این سبک برای هر چشمی دلپذیر و جذاب است و طیف وسیعی از کاربردها از جوک متنی گرفته تا تصاویر خنده دار را ارائه می‌دهد.  گاهی اوقات، به راحتی می‌توان یک پس‌زمینه‌ی غروب آفتاب را پشت هر تصویر یا متنی قرار داد. اما برای افزایش محبوبیت تیشرت چاپی و متمایز شدن آن باید تفکر بیشتری در طراحی به کار برد.

تیشرت سبک وینتیج رترو

۶- طرح‌های هنری و سبک زیبایی شناسی

طرح‌هایی که تداعی‌گر آثار هنری رمانتیک و دراماتیک هستند، ترند دیگر سال ۲۰۲۲ است. به عنوان مثال یک نقاشی با این فضا و سبک می‌‌تواند ایده‌ی خوب و جالبی برای چاپ تیشرت باشد.

تیشرت هنری

۷- تیشرت‌های سبک مینیمال

طرح‌های سبک استروک و همچنین متن‌هایی با تایپوگرافی مینیمال، در پلتفرم‌هایی جهانی مانند Etsy، که اکثر مشتریان آن زنان جوان شیک پوش هستند، در سال جدید عرضه می‌شود.  نکته‌ی خوب این است که طراحی این نوع تیشرت‌ها نسبتاً آسان است و نکته‌ی کمی پیچیده‌تر این است که شما واقعاً باید به مفهوم طراحی خود فکر کنید تا متفاوت و محبوب باشد.

تیشرت مینیمال

۸-تیشرت‌های طرح دایناسور

هرچند از دوران انقراض دایناسورها بیش از عمر بشر می‌گذرد اما محبوبیت آن‌ها همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد، تا جایی که یکی از طرح‌های محبوب سال ۲۰۲۲ همین موجودات تاریخی هستند. تیشرت دایناسورها جذاب هستند و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. بهترین نکته در مورد طرح‌های تیشرت دایناسور این است که تقریباً برای همه مخاطبان قابل اجرا هستند.

تیشرت طرح دایناسور

۹- تیشرت‌های رنگ پاستلی

چاپ رنگ‌های پاستلی به شکل تکی و  ترکیبی و یا استفاده از طرح‌هایی به رنگ پاستلی یکی دیگر از ایده‌های جذاب و ترند سال ۲۰۲۲ است.

تیشرت رنگ پاستلی ترند 2022

۱۰- تیشرت‌های طرح ژانر وحشت

شاید این نوع تیشرت‌های چاپی باب میل همه نباشد اما اگر از علاقه‌مندان به ژانر وحشت هستید طرح‌های تی‌شرت با تم ترسناک می‌تواند نظر شما را جلب کند. نکته‌ای که در مورد این سبک تیشرت چاپی ترند ۲۰۲۲ وجود دارد این است که تقریباً می‌توانید هر چیزی را با خلاقیت خود به وحشت تبدیل کنید. حیوانات، مبلمان، غذا و حتی ورزش را می‌توانید با افزودن کمی فضای تاریک به آن به یک تجربه‌ی ترسناک تبدیل کنید.  برخی از راه‌های آسان برای طراحی تی‌شرت‌های ترسناک، حذف همه‌ی رنگ‌ها از طرح آن، اعمال فیلترهای تاریک و یا اضافه کردن لکه‌های خون هستند! فیلم‌های ژانر وحشت یکی دیگر از منابع الهام طرح چاپی روی این نوع تیشرت می‌توانند باشند!

تیشرت طرح وحشت

۱۱- تیشرت‌های طرح کتاب‌های کمیک

با شنیدن نام کتاب‌های کمیک اغلب به یاد مجموعه‌ داستان‌های کمیک تن تن می‌افتیم. امسال تیشرت‌های چاپی الهام گرفته از طرح کتاب‌های کمیک ترند دیگر دنیای مد است. شما می‌توانید با چاپ تصویر این کمیک‌ها یا شخصیت این داستان‌ها تیشرت چاپی جذابی داشته باشید.

تیشرت ترند 2022

۱۲-تیشرت‌های آینه‌ای!

با افزایش فضای مجازی و گسترش تمایل برای به اشتراک گذاشتن تصاویر روزمره و سلفی توسط کاربران این شبکه‌ها، خیلی عجیب به نظر نمی‌آید که تیشرت‌هایی با طرح‌هایی مخصوص عکاسی در آینه طراحی شوند. این تیشرت‌ها ترند سال ۲۰۲۲ به حساب می‌آیند.

۱۳- تیشرت‌ مخصوص گیمرها

این تیشرت‌ها که با طرحی از بازی‌های پرطرفدار از گذشته تاکنون هستند، طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل تبدیل به ترند سال ۲۰۲۲ شده‌اند. اگر شما هم خود را یک عاشق بازی‌های رایانه‌ای می‌دانید می‌توانید یک طرح در این باره برای چاپ روی تیشرت انتخاب کنید!

تیشرت چاپی 2022

تمامی این طرح‌ها را می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود به کارن‌چاپ سفارش بدهید .

دیدگاهتان را بنویسید