مجله خبری کارن چاپ

ایده‌هایی برای تیشرت‌های چاپی ست مادر و فرزند

ایده‌هایی برای تیشرت‌های چاپی ست مادر و فرزند

این روزها پوشیدن لباس‌های چاپی ست مادر و فرزندی با طرحی خلاقانه، طرفداران زیادی پیدا کرده است و فروش خوبی نیز دارد. یک تیشرت چاپی ست، می‌تواند یک هدیه‌ی مناسب برای مادر و فرزند و یا حتی انتخابی برای خود شمایی که مادر هستید باشد. انتخاب طرح‌هایی ماندگار که ارزش لباس شما را بیشتر از یک پوشش می‌کند و می‌تواند حتی به عنوان یک یادگاری برای شما بماند. در این مطلب چند ایده‌ی رایج و چند ایده‌ی متفاوت را به شما پیشنهاد می‌دهیم‌ که می‌تواند منبع الهامی برای انتخاب طرح مورد نظرتان باشد.

ست تیشرت مادر و فرزند

  • تیشرت « من و (نسخه‌ی) کوچک من»

این تیشرت ساده ولی جالب می‌تواند ایده‌ی خوبی برای چاپ روی تیشرت ست مادر و فرزندی باشد که به عقیده‌ی خودشان و یا دیگران شباهت زیادی به یکدیگر دارند.  تیشرت «ME» و نسخه‌ی کودک «Mini me» آن ایده‌ی بامزه‌ای است که می‌توانید از آن الهام بگیرید.

تیشرت مادر و فرزندی

  • تیشرت چاپی «coffee and milk»

ایده‌ی این تیشرت چاپی ست جالب به بی‌خوابی‌های یک مادر برای فرزندش در سنین اول کودکی و نیاز او به قهوه برای بیدار ماندن و نیاز کودک به شیر مادر اشاره می‌کند.  روی یکی از تیشرت‌های ست نوشته شده است «ok, but first coffee» به معنای «باشه؛ اما اول قهوه» و دومی «ok, but first milk» به معنی «باشه؛ اما اول شیر!»

تیشرت ست مادر و فرزند

  • تیشرت چاپی « I need coffee»

ایده‌ی شماره‌ی دوم را می‌توان به گونه‌ای دیگر نیز تعبیر کرد و از آن الهام گرفت. مانند این تیشرت که  احتیاج مادر به یک فنجان قهوه را با جمله‌ی من یک لته برای رسیدگی به خواسته‌ی تو هستم را پاسخ داده و یک ست جالب را به مخاطب ارائه داده است. اين نيز مي‌تواند منبع الهام بخش دیگری برای شما باشد که پاسخ به علاقه‌مندی‌های خودتان را روی تیشرت ست چاپی کودکتان پاسخ بدهید.

تیشرت ست

  • هدیه‌ای  از طرف مادر

طرح جالب دیگری برای چاپ روی تیشرت وجود دارد جمله ی ساده‌ای است که روی تیشرت مادر نوشته شده « او  آن(تیشرت) را از من گرفته » و روی تیشرت کودک جمله‌ی « من اینو(تیشرت) رو از مامان گرفتم»! به چاپ رسیده است.

تیشرت چاپی طرح مادر و فرزند

  • تیشرت چاپی طرح ملکه و پرنسس

اصطلاح معروفی است که همه‌ی مادرها، دخترانشان را پرنسس خودشان می‌دانند. این تیشرت‌های چاپی که بسیار هم رایج هستند و البته در سراسر دنیا فروش خوبی نیز دارد، می‌تواند پیشنهادی برای یک ست دوتایی مادر و دختر باشد. البته شما می‌توانید جملات دیگری  مشابه این جمله حتی به فارسی بنویسید. ساده‌ترین طرح می‌تواند تیشرت ست «مادر» و «دختر» و یا «پسر» باشد.

تیشرت ست خانوادگی

  • تیشرت چاپی طرح «I love you»

ابراز عشق مادر و فرزندی ، آشناترین و ساده‌ترین جمله‌ی دلنشینی است که می‌تواند روی یک تیشرت چاپی ماندگار شود. جملاتی مانند «I love you» یا «مامان دوستت دارم» می‌تواند ایده‌ی چاپ تیشرت باشد. در این نمونه تیشرت با چاپ حروف الفبای انگلیسی روی تیشرت ست مادر و فرزند و پررنگ کردن حروفی که در کنار یکدیگر، جمله‌ی من دوستت دارم را نشان می‌دهند، ایده‌ی خلاقانه و جالبی است که شما نیز می‌توانید از آن الهام بگیرید.

تیشرت خانوادگی

  • تیشرت‌ چاپی طرح «من خیلی خستم!»

یک تیشرت چاپی طنز و بامزه که به خستگی یک مادر در دوران ابتدایی کودکی فرزندش اشاره می‌کند. این تیشرت ست بامزه برای مادر با جمله‌ی «من خستم» و برای فرزند با جمله‌ی «من خسته نیستم!» یک طرح بامزه درست کرده است که می‌تواند حتی با گذشت سال‌ها از دوران کودکی فرزندتان یادگاری جالبی برای شما باشد. این تیشرت ست برای فرزندان یونیسکس است و هم برای دختر و هم برای پسرتان می‌توانید تیشرت ست با خود را سفارش دهید.

تیشرت ست خانوادگی مادر و فرزند

  • تیشرت چاپی طرح اتمام شارژ!

یک ایده و طرح جالب و بامزه‌ی دیگر که به زحمت‌های یک مادر برای کودکش و شیطنت‌های فرزند پرانرژی اشاره می‌کند. تیشرت ست چاپی که برای مادر طرح یک باتری در حال اتمام شارژ را نشان می‌دهد و برای فرزند یک باتری شارژ شده و قدرتمند! استفاده از نمادها و المان‌های برای تیشرت‌های ست مادر و فرزندی مشابه این تیشرت می‌تواند ایده‌ی خوب و خلاقانه‌ای باشد که برایتان تکراری نمی‌شود. این تیشرت چاپی ست نیز یونیسکس است و فارغ از جنسیت فرزندتان می‌توانید آن را برای خود و فرزندتان سفارش دهید.

طرح تیشرت ست خانوادگی

  • تیشرت چاپی ست  طرح «copy» و «paste»

یک طرح جالب و خلاقانه‌ی دیگر  برای ست  کردن تیشرت چاپی مادر و فرزندی که به شباهت زیاد مادر و کودک اشاره می‌کند. این طرح ساده اما خلاق که برگرفته از اصلاحی هست که برای بیان شباهت میان فرزندان با والدینشان به کار می‌رود، می‌تواند یک ست ماندگار باشد و احتمالا هرگز دلتان نیاید آن را دور بیندازید! این طرح می‌تواند الهام بخش شما برای طرح‌های مشابه دیگری باشد؛ به عنوان مثال اصلاح «مثل سیبی که به دو نیم شده» برای بیان شباهت زیاد میان دو نفر را می تواند روی تیشرت مادر چاپ کرد و روی تیشرت فرزند جمله و یا تصویری که بیان کند «من نیمه‌ی دیگر سیب هستم» را ثبت کرد. این تیشرت ست چاپی را نیز فارغ از جنسیت فرزندتان می‌توانید سفارش دهید.

تیشرت چاپی ست مادر و دختر

  • تیشرت‌های ست چاپی طرح یونیکورن

تیشرت چاپی طرح یونیکورن می‌تواند یک ایده‌ی جالب برای ست مادر و دختر باشد. می‌تواند برای جالب‌تر شدن طرح ست و بیان تکامل فرزند در کنار مادر، طرح رنگین کمان را روی یک تیشرت و طرح اسب تک شاخ را روی تیشرت دیگر چاپ کرد. البته می‌تواند هر دو تیشرت را نیز با طرح یکسان سفارش داد.  این المان‌ها و نمادهای دخترانه یا پسرانه نیز می‌توانند ایده‌ی خوبی برای چاپ عکس روی تیشرت ست مادر و فرزند باشند.

تیشرت ست مادر و دختر

همه‌ی موارد ذکر شده در بالا تنها چند پیشنهاد برای ایده دادن به شما به منظور داشتن یک تیشرت ست جالب مادر و فرزندی بود. برای طرح‌های بیشتر می‌توانید از اپلیکیشن پینترست نیز کمک بگیرید تا ایده‌های بیشتری را به شما نشان بدهد. به خاطر داشته باشید بهتر از طرحی که انتخاب می‌کنید و حتی جنس پارچه‌ی تیشرتی که می‌خواهید طرحتان روی آن چاپ شود از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار باشد. کارن چاپ می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد تا طرح تیشرت ست مورد نظرتان را  با بهترین کیفیت به چاپ برساند .

دیدگاهتان را بنویسید