مجله خبری کارن چاپ

ایده هایی برای تیشرت چاپی تولد‌

ایده‌ هایی برای تیشرت‌ چاپی تولد‌

انتخاب هدیه‌ی تولد و یا لباس مناسبی که در جشن تولد بتوان پوشید، همیشه دغدغه‌ی بسیاری از ماست. از یک سو هدیه‌ای که متفاوت و جذاب باشد و از سوی دیگر پوشیدن لباسی که در یکی از مهم‌ترین شب‌ها و جشن‌های زندگی‌مان خوشایند باشد. تیشرت‌های چاپی با طرحی متفاوت و یا حتی اختصاصی هم می‌توانند هدیه‌‌‌ی خوبی برای جشن تولد عزیزانمان باشند و هم می‌تواند به هدیه‌ای از طرف خودتان به خودتان برای پوشید در جشن تولدتان تبدیل شود.

در این مطلب چند ایده‌ی جالب و پیشنهاد متفاوت را برای هر دو مورد ذکر شده به شما ارائه می‌دهیم تا ارمغان جذاب‌تری برای تولد و سن جدید خود یا عزیزانتان داشته باشید.

انتخاب اولین تصویر ثبت شده از شخص متولد

این هدیه می‌تواند توسط دوستان نزدیک یا اعضای خانواده‌ی شخص متولد روی یک تیشرت مناسب چاپ شود و بدون هیچ تاریخ انقضایی همواره یادآور روزهای ابتدایی شروع زندگی و تولد او باشد. شما می‌توانید در کنار چاپ عکس روی تیشرت،  یک جمله یا دستنوشته هم به عنوان یادگار به چاپ برسانید و اگر می‌خواهید این هدیه برای همیشه قابل استفاده باشد، بهتر است به سن جدید او اشاره نکنید!

ثبت تاریخ تولد

هدیه‌ی ماندگار دیگری که می‌توان روی یک تیشرت چاپ کرد سال تولد شخص متولد، به شکل شمسی یا میلادی است.  با این طرح می‌توانید جملات خلاقانه‌ی دیگری نیز اضافه کنید. به عنوان مثال «مینا از سال ۱۳۷۰ پا به زمین گذاشت» یا «ماموریت من روی زمین از ۱۳۶۰ شروع شده»، « آغاز سفر از سال ۱۳۸۰». این‌ موارد پیشنهاداتی هستند که می‌توانند به شما برای جملات خلاقانه‌تر‌، متفاوت‌تر و جالب‌تری ایده بدهند.

پیام تولد

«امروز تولد منه» یا «تولدت مبارک» می‌تواند پیام‌هایی باشد که روی تیشرت چاپ شوند ولی موضوعی که درباره‌ی این تیشرت وجود دارد، محدود شدن آن به یک موقعیت یا زمان خاص است. این نوع تیشرت می‌تواند برای مهمانان جشن تولد شما هم چاپ شود و یک ست دسته جمعی برای مهمانی تولدتان داشته باشید.

چاپ ویژگی‌های رفتاری متولد

یک ایده‌ی جالب و هدیه‌ی به یاد ماندنی شما به عزیزی که تولد اوست، چاپ چند ویژگی مثبت اوست که از نظر شما دوست داشتنی است. مثلا «او مهربان‌ترین رفیق است» یا «همه عاشق خوش تیپی صاحب این لباسن!»

جملات رایج برای تیشرت تولد

«keep calm it’s my birthday» معمول‌ترین نوشته‌ای است که روی تیشرت تولد چاپ می‌شود. این دسته از تیشرت چاپی هم طرفداران خودش را دارد و اگر شما نیز به این سبک علاقه‌مند هستید می‌توانید این ایده را برای چاپ تیشرت انتخاب کنید.

تیشرت تولد بچگانه

استفاده از المان‌های تولد

این ایده نیز همانند مورد سوم، اغلب محدود به زمان و موقعیت یک جشن تولد می‌شود. استفاده از آیکن‌هایی همچون بادکنک، کیک و شمع تولد، کلاه تولد و دیگر المان‌های مشابه موجود می‌توانند ایده‌ی جالب دیگری برای چاپ روی تیشرت باشند.

تایپوگرافی‌ اشعار معروف مرتبط با تولد

این ایده‌ی متفاوت و جالب دیگریست که می‌توانید برای چاپ روی تیشرت مورد نظرتان انتخاب کنید. ترانه‌های عامیانه‌ و معروفی که برای روز تولد سروده شده نیز می‌تواند ایده‌ی خوبی برای چاپ روی تیشرت باشد که تمایل دارید برای تولد خودتان یا شخص متولد سفارش بدهید.

چاپ طرح شخصیت‌های محبوب برای شخص متولد

شخصیت‌های سلبریتی محبوب شخص متولد و یا حتی کاراکترهایی که از نظر شما شباهت بسیار زیادی با شخص متولد دارند می‌تواند ایده‌ای برای طرحی که روی تیشرت هدیه چاپ می‌شود، باشد. استفاده از تصویر و یا حتی تکه کلامی که مرتبط با آن شخصیت‌ها است و شما را به یاد فرد متولد شده می‌اندازد نیز می‌تواند منبع الهام طرح روی تیشرت باشد. البته فارغ از شخصیت‌های محبوب ممکن اسن یک المان یا موضوع نیز شما را یاد او بیندازد، مثلا ممکن است متولد عاشق همبرگر باشد یا یک گیمر حرفه‌ای است، این موارد نیز می‌تواند برای انتخاب چاپ طرح دلخواه روی تیشرت به شما کمک کند.

کشیدن طرح گرافیکی چهره‌ی شخص متولد

کمک گرفتن از یک گرافیست حرفه‌ای می‌تواند طرح شما را برای این ایده متفاوت‌تر و جذاب کند اما در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیار متنوعی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها تصویر مورد نظرتان را به یک طرح گرافیکی تبدیل کنید و آن را به چاپ برسانید. با این حساب چاپ تصویر گرافیکی یا سبک نقاشی شخص متولد نیز می‌تواند هدیه‌ی جالب و متفاوت دیگری باشد که هم او را خوشحال کند و هم بر خلاف یک تابلوی نقاشی، بتواند همه جا آن را با خود به همراه داشته باشد.

تم تولد بچگانه

این روزها بچه ها دوست دارند که تم تولدشان شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان باشد و خودشان را شبیه به شخصیت محبوب کارتون محبوبشان کنند؛ مانند اسپایدرمن، سوپرمن، بتمن، مککویین، باب اسفنجی، دختر کفشدوزکی و سایر شخصیت‌های انیمیشن‌ها. این شخصیت‌های کارتونی علاوه بر چاپ تصویر خودشان، می‌توانند المان‌هایی مخصوص به خودشان داشته باشند که نماد آن‌ها محسوب می‌شود و برای بچه‌ها جذاب است. مثلا یونیکورن که شاخ رنگی اسب آن نمادی آشنا و دوست داشتنی برای بچه‌ها است.

همچنین گاهی کودکان علاقه‌مند به داشتن یک ست با دیگر دوستانشان که به تولد او می‌آیند داشته باشند. یک تیشرت با یک تم مشترک می‌تواند ایده‌ی خوب و به صرفه‌ای برای ست تولد فرزند شما با مهمانانش باشد. البته این ایده تنها مختص کودکان نیست و در هر سنی می‌توان برای تم تولد روی تیشرت‌های چاپی مشترک حساب باز کرد.  کارن چاپ قابلیت ثبت این دست از سفارشات شما را با کیفیت بالا و در سریعترین زمان دارد.

ایده‌های بسیار دیگری برای طرح چاپ روی تیشرت با موضوع تولد و هدیه‌ی تولد وجود دارد که می‌توانید از آن کمک بگیرید اما باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا اینکه رنگ طرح تیشرت شما با رنگ خود تیشرت به گونه‌ای در تضاد نباشد که خودش را نشان ندهد و یا حتی در این مرحله اگر واقعا می‌خواهید هدیه‌ای به یاد ماندنی برای فرد متولد باشد، باید رنگ‌های مورد علاقه‌ی او را نیز به خاطر داشته باشید. نکته‌ی دیگری که باید توجه کنید این است که هدف شما برای چاپ روی تیشرت با موضوع تولد چیست؛ آیا قرار است این تیشرت برای کوتاه مدت و حتی در حد یک شب جشن تولد مورد استفاده قرار بگیرد یا هدیه‌ای ماندگار برای فرد متولد باشد. در مورد گزینه‌ی اول باید در نظر داشته باشید که جنس پارچه و نوع چاپ را طوری در نظر بگیرید که برایتان به صرفه تمام شود، از طرفی چون مورد اول به نوعی مصرف گرایی محسوب می‌شود و خلاف دوستی با طبیعت و مد پایدار است پیشنهاد ما به شما این است که از طرح‌هایی استفاده کنید که بیشتر از یک شب یا یکسال قابل استفاده باشد و برایتان به صرفه‌تر نیز باشد. در انتخاب تیشرت‌های ست و یا گروهی جشن تولد نیز می‌توانید از طرح‌هایی استفاده کنید که برای همه و یا اغلب افرادی که در مهمانی تولد حضور دارند جذاب باشد و بعد از یک شب جشن نیز تمایل و اشتیاق به پوشیدن دوباره‌ی آن داشته باشند.

در نهایت شما با الهام گرفتن از هرکدام از ایده‌های بیان شده در این مطلب می‌توانید طرح انتخابی و مورد علاقه‌ی خود را با کیفیت بالا به کارن چاپ سفارش بدهید.    

دیدگاهتان را بنویسید