مجله خبری کارن چاپ

ایده هایی برای تیشرت چاپی به مناسبت روز پدر

تیشرت های چاپی روز پدر

باگذشت نزدیک به یک قرن از تولید و چاپ تیشرت، این لباس‌ها هنوز هم محبوبیت خودشان را حفظ کرده‌اند و بازار فروش خوبی دارند. معمولا با نزدیک شدن به روز پدر و مرد، اولین هدیه‌ای که به ذهن می‌رسد جوراب است و می‌توان گفت در ایران آنقدر رایج شده است که حالا مطالب طنز زیادی درباره‌ی این هدیه ساخته‌اند. هدایایی همچون ساعت، عطر، کت و شلوار، اکسسوری مردانه و دیگر انتخاب‌هایی از این قبیل همیشه رایج بوده است اما در این مطلب می‌خواهیم به شما پیشنهاد یک هدیه‌ی متفاوت بدهیم که می‌تواند برای شما نیز مطلوب، جالب و دوست داشتنی باشد. یک تیشرت چاپی می‌تواند هدیه‌ای که به نظر ساده‌تر از بسیاری از هدایای لوکس و گران‌قیمت بیاید اما طرح روی آن می‌تواند کادوی شما را متفاوت و ماندگار کند. البته این هدیه را می‌توانید در کنار کادویی دیگر و یا به تنهایی برای قدردانی به پدر یا همسرتان هدیه بدهید. با انتخاب هر کدام از دو پیشنهاد ذکر شده، در ادامه برخی از ایده‌های جالبی را که می‌توانید برای این مناسبت روی تیشرت، چاپ کنید به شما خواهیم گفت.

تیشرت های چاپی روز پدر

یک پیام محبت آمیز

یک جمله‌ی محبت آمیز یا جالب می‌تواند لبخند را روی لب پدر شما بیاورد. این طرح و نوشته بستگی به سلیقه‌ و انتخاب شما دارد. نوشتن یک نامه‌ی پارچه‌ای که متن آن از خودتان باشد و یا حتی جملات کوتاه و بسیار ساده‌ای همچون «بابای من بهترینه!»، «بابا دوستت دارم»، «این مرد قهرمان منه» و یا حتی خود کلمه‌ی "بابا" می‌تواند یک انتخاب باشد. همچنین جملات متفاوت‌تری همچون « او پدر یک خانواده است»، « یک بابای مهربان»، « من پدر هستم» و « یک قهرمان که پدر است» می‌توانند ایده های جالبی برای چاپ روی تیشرت باشند.

تیشرت روز پدر

«این شگفت انگیز ترین پدر به نظر می‌رسه!» پیام روی تیشرت است.

تیشرت چاپی روز پدر

تعریفی از اسم بابا، بهترین مرد در جهان؛ قهرمان ما و مردی که عاشقش هستیم!

هدیه روز پدر

بابای سال! و اشاره به بهترین پدر بودن!

ست بخرید!

ایده‌ی دیگر می‌تواند تیشرت‌های ستی باشد که فرزندان و پدران بتوانند باهم بپوشند. مثلا تیشرت ستی که روی یکی «من بابای این بچه هستم» و روی دیگری «من بچه‌ی این بابا هستم» یا «من دختر/پسر این بابا هستم»، می‌تواند انتخاب دیگری برای یک جفت تیشرت چاپی ست باشد. این تیشرت‌ها می‌تواند هدیه‌ی شما به همسرتان باشد و ست کردن تیشرت به عنوان مادر با همسر خود نیز می‌تواند یک ایده جالب برای هدیه روز پدر باشد. 

کادوی روز پدر

شماره گذاری روی تیشرت ست فرزندان به ترتیب به دنیا آمدنشان که با تیشرت پدر ست باشد!

تیشرت مناسب روز پدر

تیشرت ست کپی-پیست که اشاره به شباهت زیاد میان پدر و فرزند دارد ایده‌ی جذاب دیگری است که می‌تواند انتخاب شما برای تیشرت روز پدر باشد!

طرح تیشرت روز پدر

«بابای من قهرمان من است» در کنار تیشرت ست پدر که جمله‌ی « دختر من پرنسس من است»!

ایده تیشرت روز پدر

بهترین بابای دنیا در کنار تیشرت ست بهترین پسر دنیا!

تصویری همراه با خلاقیت و یا خاطره‌انگیز

از ساده‌ترین ایده که می‌تواند یک آیکن و نماد پدر باشد تا لیست کردن ویژگی‌های پدر یا همسرتان، شبیه به یک چک لیست، تصاویری از خودتان با یکدیگر یا از خودش، نوشتن تاریخ پدر شدن، یا تصویری از فیلم، نشانی از یک موسیقی و یا هرچه که دوست دارد، می‌تواند ایده‌های خلاقانه و متفاوت دیگری برای سر ذوق آوردن مردان محبوب زندگیمان باشد. نمونه‌های تصاویر چاپ شده‌ای که در سایت پینترست موجود است می‌تواند در انتخاب شما بیشتر کمک کند.

کادوی روز پدر

بهترین بابا از سال 2005!

هدیه مناسب روز پدر

یک تیشرت ست خلاقانه!

تیشرت چاپی روز پدر

چک لیستی از ویژگی‌های خلقی یک پدر سخت کوش، قابل اعتماد، خوش چهره و بامزه!

هدیه خاص برای روز پدر

اثر دستان فرزندان یک پدر روی تیشرت هم می‌تواند ایده‌ای جالب با امضای شخصی شما برای پدرتان باشد!

هدیه روز پدر

تصویری از دست خط شما با جمله‌ی کوتاهی مثل «بهترین بابا» هم یک هدیه‌ی ماندگار هست.

تیشرت روز پدر

استفاده از المان‌ها و آیکن‌هایی که نماد پدر/مرد هستند

طرح تیشرت چاپی برای روز پدر

کنار هم قرار گرفتن این آیکن‌ها با نام پدر و اسامی فرزندانش، ایده‌ای جالب است که می‌توان از آن الهام گرفت.

تیشرت چاپی روز پدر

تصویر خاطره انگیز پدر و فرزندی که روی یک تیشرت چاپ شده است.

ایده هدیه روز پدر

«جوک پدر در حال لود شدن»! اشاره‌ای خلاق به ویژگی یک پدر!

ایده روز پدر

اشاره به یک تکه کلام و یا حرف معروف و جالب پدر و یا همسر شما نیز می‌تواند ایده‌ی جذابی باشد!

خودتان هدیه بگیرید!

شما به عنوان یک پدر و یا مرد می‌توانید خودتان یکی از این تیشرت‌ها را به خودتان هدیه بدهید و از سایر اعضای خانواده پیشی بگیرید. فارغ از مناسبت‌ها، این تیشرت‌ها ایده‌های به یادماندنی و جالبی برای یک لباس هستند که فارغ از ارزش مادی، احساسات و علایق ما را نیز نشان می‌دهد.

البته به جز تیشرت، چاپ روی لیوان نیز میتواند ایده جالبی برای هدیه روز پدر باشد. می‌توانید هر کدام از این پیشنهادها را طبق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید و برای چاپ آن روی تیشرت، به کارن چاپ سفارش بدهید. در ادامه باهم چند نمونه از هدایای روز پدر کارن چاپ را باهم خواهیم دید.

لیوان روز پدر

تیشرت روز پدر

دیدگاهتان را بنویسید