مجله خبری کارن چاپ

25 ایده برای تیشرت دختر و پسر

25 ایده برای تی شرت زن و شوهر

خرید تیشرت ست زن و شوهر این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این نشان دهنده وحدت و عشق بین زوجین است. این نوع چاپ دیجیتال روی تیشرت ست به طور گسترده ای برای عکاسی ، مهمانی های آقا و خانم ، تعطیلات و … استفاده می شوند.  اگر زن و شوهر هستید و به دنبال ایده های عالی برای خرید تیشرت می گردید، پس به جای مناسب آمده اید.

ست کردن تی شرت های خنده دار زوج ها یک روش عالی برای نشان دادن این است که شما چقدر یکدیگر را دوست دارید. چاپ عکس روی تیشرت ست برای کسانی که ازدواج کرده اند یا در یک رابطه متعهد هستند یک سبک جدید از مد روز شده است.

در کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی ، چین ، ژاپن ، پوشیدن پیراهن زن و شوهر راهی برای اعلام وضعیت رابطه است درست مانند اینکه مردم “رسمی” در فیس بوک ایجاد می کنند. این تی شرت ها را می توان با برخی شعارها یا گرافیک های خنده دار یا هر چیز دیگری که می تواند آنها را به عنوان یک زن و شوهر مرتبط کند، چاپ کنید.

تی شرت ها یکی از ترندهایی است که سال ها بر صنعت مد حاکم بوده است. هر ساله مارک ها با طراحی منحصر به فرد ظاهر شیک به مردم می دهند. این که آیا شما یک زوج متاهل یا دوست دختر و دوست پسر هستید و به طرحی نیاز دارید که نشان دهد شما عمیقا عاشق هستید، ما 25 ایده برتر پیراهن زن و شوهر را برای شما جمع آوری کرده ایم. جدا از نشان دادن اینکه چقدر شما دوستان یکدیگر را دوست دارید، امیدواریم که این ایده های تی شرت شما را از زوج های دیگر نیز متمایز کند.

طرح تیشرت ست عاشقانه

1- ” اون آقا ماله منه ” و ” اون خانم ماله منه ” از سری  تیشرت های زن و شوهر

آیا شما واقعاً میکی مینی خود را پیدا کرده اید؟ چه راهی بهتر از این که تی شرت های زن و شوهر شوخی کنند، به جهانیان بفهماند؟ اگر می خواهید به جای اشاره انگشتان ، طرح دیگری داشته باشید ، می توانید تیشرت های سفارشی را با استفاده از ابزار تیشرت ساز ما ایجاد کنید. این ابزار با کاربرد آسان هزاران طرح برای انتخاب دارد. تیشرت ست He/She is My Love طرح آماده در فروشگاه کارن چاپ می باشد، شما میتوایند به راحتی با انتخاب سایز اقدام به خرید این ست تیشرت نمایید.

خرید تیشرت ست زن و شوهر
خرید تیشرت ست زن و شوهر

2- تیشرت زن و شوهر پیتزا

این تیشرت های زن و شوهر خنده دار، راهی عالی برای کاهش همه تنش ها در روابط شما است. وقتی می خواهید برای مهمانی پیتزای دوست خود بروید، می توانید این تیشرت ها را بپوشید. یا اگر عزیز شما عاشق پیتزا است، می توانید به او هدیه دهید. این لباس مطمئنا لبخند را بر لب های آنها می نشاند.

خرید تی شرت ست زن و شوهر
خرید تی شرت ست زن و شوهر

3- پیراهن های زن و شوهر کینگ و ملکه

این یکی دیگر از معروف ترین و بهترین ایده های تیشرت زن و شوهر است.  شما که برای عکسبرداری ، اولین سفر یا اولین سالگرد خود برنامه ریزی می کنید ، این تیشرت های زن و شوهر برای هر مناسبتی مناسب هستند. تیشرت ست نخی Queen/King سبیل و تاج طرح آماده در فروشگاه کارن چاپ می باشد، شما میتوایند به راحتی با انتخاب سایز اقدام به خرید این تیشرت ست نمایید.

چاپ تی شرت ست آقا و خانم
چاپ تی شرت ست آقا و خانم

4- پیراهن های زن و شوهر گمشده و برگشتی

اگر به دنبال هدیه ای شیرین و عاشقانه برای عزیز خود هستید ، پس این می تواند هدیه ای مناسب برای شما باشد. این پیراهن های زن و شوهر برای نشان دادن نیمه بهتر شما بسیار عالی هستند که هر وقت گم می شوید ، همیشه دوست دارید که به لباس محبوب خود برگردید. این تی شرت ها همچنین بهترین راه حل برای شادی و نشاط در بین افراد اطراف یا هرجایی است که می روید.

خرید تی شرت ست زن و شوهر
خرید تی شرت ست زن و شوهر

5- تی شرت های زن و شوهر “او”

پیراهن های His و Her یکی دیگر از ایده های عالی تیشرت برای نشان دادن عشق و احترام به یکدیگر است. طراحی ساده و زیبا است. شما می توانید با این طراحی تی شرت مانند ‘His Beauty، Her Beast’، ‘His Bonnie، Her Clyde’، ‘His Jessie، Her Woody’ و … امکانات بی پایان ایجاد کنید.

خرید تیشرت ست زن و شوهر
خرید تیشرت ست زن و شوهر

6- تی شرت های  تیر و کمان زن و شوهر

هم روحان هرگز نمی توانند از هم جدا شوند زیرا عشق آنها، آنها را به هم نزدیک می کند. این تیشرت های زن و شوهر ، مخصوصاً در هفته ولنتاین ، هدیه ای مناسب برای هدیه ویژه شما ارائه می دهند. حتی اگر شما قصد ندارید این تیشرت ست ولنتاین را با هم بپوشید ، می توانید آن را نیز به تنهایی بپوشید. تی شرت مطمئناً شما را شیک جلوه می دهد. تیشرت ست دختر / پسر تیر انداز طرح آماده در فروشگاه کارن چاپ می باشد، شما میتوایند به راحتی با انتخاب سایز اقدام به خرید تیشرت نمایید.

مطالعه کنید: چند ایده جذاب برای هدیه تیشرت چاپی در روز عشق

چاپ تی شرت ست آقا و خانم
چاپ تی شرت ست آقا و خانم

نکته:

اگرچه می توانید این تی شرت ها را به هر رنگی ایجاد کنید ، اما طرح در تی شرت های سفید بهترین شکل را خواهد داشت.

7- تی شرت زن و شوهر مدیریت جدید

خوشبختی زوجی که تازه ازدواج کرده اند و شدیداً عاشق یکدیگر هستند و مایلند سفر جدیدی را تجربه کنند. این ایده های تیشرت برای آن دسته از زوج هایی است که می خواهند رابطه و عشق خود را به این سبک جشن بگیرند. با قرار دادن نام همسرتان می توانید این تیشرت ها را سفارشی کنید. یا اگر می خواهید به آنها هدیه دهید ، آن را با قرار دادن یک تصویر کوچک از زوج ها زیر نقل قول های خنده دار خود ، سفارشی کنید.

چاپ تیشرت ست زن و شوهر
چاپ تیشرت ست زن و شوهر

نکته:

این نقل قول های خنده دار را که روی تیشرت های سیاه و سفید چاپ شده دریافت کنید. این کنتراست همیشه نه تنها بهترین به نظر می رسد بلکه توجه افراد اطراف شما را به خود جلب خواهد کرد.

8- تی شرت های زن و شوهر GF / BF ، نامزد ، آقا و خانم

سفر زیبای رابطه خود را با این تیشرت های زن و شوهر جشن بگیرید. این تیشرت های ست برای ماه عسل بسیار مناسب هستند. همچنین می توانید این پیراهن های شایان ستایش را به یک زوج تازه ازدواج کرده هدیه دهید. این تیشرت ها نه تنها باعث برجسته شدن شما در میان جمعیت می شود بلکه همچنین نشان می دهد که شما عمیقا عاشق هستید.

خرید تیشرت ست زن و مرد
خرید تیشرت ست زن و شوهر

9- پیراهن های زن گربه و زن و شوهر بتمن

تعداد بسیار کمی از زن و شوهرها هستند که همان علاقه ها را داشته باشند. به همین دلیل است که گفته می شود «مخالف جلب می کند.» اما اگر زن و شوهری هستید که طرفدار ابرقهرمانان هستید ، این پیراهن های زوج مناسب شما هستند. ایده تیشرت برای یک عکاسی قبل از عروسی عالی است. همچنین می توانید آن را در یک روز معمولی فقط برای سرگرمی بپوشید. تیشرت ست نخی بتمن BATMAN طرح آماده در فروشگاه کارن چاپ می باشد، شما میتوایند به راحتی با انتخاب سایز اقدام به خرید تیشرت ست نمایید.

خرید تیشرت ست
خرید تیشرت ست زن و شوهر

10- ” با هم از آنجا که ” تیشرت های زن و شوهر

بهترین روش برای نشان دادن قدمت مدت زمان رابطه خود این شرح برای تیشرت های ست می باشد . نشان میدهد که با شریک زندگی خود چه مدت با هم هستید. این تیشرت ها همچنین یک هدیه عالی برای یک سالگرد یا تعطیلات ماه عسل ایجاد می کنند. آیا می خواهید این تیشرت ها را با یک سال شخصی تهیه کنید؟ تیشرت خود را با بخش طرح دلخواه شما کارن چاپ طراحی کنید.

خرید تیشرت ست زن و شوهر
خرید تیشرت ست زن و شوهر

11- “متاسفم که She / He” تی شرت های زن و شوهر

اگر در مورد دوست دختر / پسر خود کمی حساس هستید و نمی خواهید کسی با آنها معاشقه کند ، این پیراهن های زن و شوهر خنده دار را به آنها هدیه دهید. هر زمان که برای مهمانی بیرون می روید می توانید آنها را بپوشید.

طرح تیشرت دختر و پسر
خرید تیشرت ست زن و شوهر

12- تی شرت زن و شوهر بهتر از نیمه آووکادو

این یکی دیگر از ایده های عالی تیشرت برای نشان دادن عشق شما و نشاط و نشاط است. با دیدن این تیشرت زن و شوهر ، افراد اطراف شما نمی توانند جلوی خندیدن خود را بگیرند. علاوه بر این ، این پیراهن های She و He روابط هماهنگ شما را بهتر از کلمات بیان می کنند. بنابراین بروید و آنها را اکنون خرید کنید!

تی شرت زن و شوهر
تی شرت زن و شوهر

13- تیشرت های زن و شوهر ” وصل کنید و بازی کنید “

گفته می شود که موسیقی در ایجاد دوستی به مردم کمک می کند ، عشق را تعمیق می بخشد و آنها را عاشق می کند. عشق خود را به عزیزتان با یک ست تیشرت زن و شوهر تطبیق دهید. این تیشرت ها نشان می دهد که رابطه شما چقدر بازیگوش است و زوج ها چقدر زیبایی یکدیگر را کامل می کنند.

خرید تیشرت ست آقا و خانم
خرید تیشرت ست آقا و خانم

14- پیراهن زن و شوهر “خانم و آقا “

حتماً این روند طراحی را در وسایل دکوراسیون منزل یا لوازم التحریر شخصی دیده اید. این روند در صنعت پوشاک نیز حاکم بوده است. شما می توانید این تیشرت های ست را برای خود تهیه کنید یا برای یک زوج مورد علاقه دیگر. اگرچه سبیل و لب قرمز طرح متداول با این نوع تیشرت است ، شما می توانید این تیشرت ها را با طرح های ممکن بی پایان طراحی کنید. چطور؟ از بخش طراحی کارن چاپ درخواست نمایید تا مطابق با سبک خود این تیشرت ست را برای شما طراحی کنند.

چاپ تی شرت ست
چاپ تی شرت ست آقا و خانم

15- “متصل به او / او” تیشرت های زن و شوهر

محکم ترین ارتباط در جهان عشق است. هیچ پیوندی نمی تواند این عشق بدون ابهام را شکست دهد. این پیراهن های زن و شوهر برای انتقال حس یکدیگر بسیار مناسب هستند و مهم نیست که کجا باشیم ، ما همیشه به هم متصل خواهیم بود. تیشرت ست نخی Conected to Him/Her طرح آماده در فروشگاه کارن چاپ می باشد، شما میتوایند به راحتی با انتخاب سایز اقدام به خرید این تیشرت ست نمایید.

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت
چاپ تی شرت ست آقا و خانم

16- تی شرت زن و شوهر کره بادام زمینی و ژله ای

درست مثل کره بادام زمینی و ژله یک ترکیب عالی است ، و هر دوی آنها را نمی توان از هم جدا کرد ، به جهانیان اعلام می کنید که شما هم برای یکدیگر ساخته شده اید. به دنیا بگویید که شما قلب خود را به یکدیگر داده اید و هرگز نمی توانید این عقب را داشته باشید. این پیراهن های زن و شوهر خنده دار برای ماه عسل ، روز تولد یا هر مناسبت غیر رسمی مناسب دیگری هستند

تی شرت زن و شوهر
تی شرت زن و شوهر

17- پیراهن های زن و شوهر قطعه پازل گم شده

وقتی قطعه گمشده معمای زندگی خود را کشف کردید ، اوضاع هرگز مثل قبل نخواهد بود. این پیراهن های “بدون شما ناقص” She و He به زیبایی نشان می دهد که چقدر پیوند شما خاص است. این تیشرت های زن و شوهر را به یکی از عزیزانتان هدیه دهید و به آنها نشان دهید که در زندگی یکدیگر جایگاه ویژه ای دارد.

چاپ تیشرت
خرید تیشرت ست آقا و خانم

18- تی شرت های زن و شوهر Soul Mate

اون تنها شخص برای توست؟ آیا او همان کسی است که در تمام زندگی به دنبالش بودی؟ ابراز عشق خود را با هدیه دادن این تیشرت های زن و شوهر به آن تیشرت خاص. اگر این ایده از تیشرت را خیلی دوست داشتید اما نمی دانید این چاپ تی شرت را از کجا انجام دهید. نگران نباش از ابزار تولید تیشرت ما استفاده کنید و ظرف چند دقیقه طرح تی شرت خود را دریافت کنید. شما می توانید طرح را از بین طرح های موجود در فروشگاه کارن چاپ انتخاب کنید یا حتی طرح های خود را در بخش چاپ طرح دلخواه نیز بارگذاری کنید. تیشرت ست روح و جسم Soul / Mate طرح آماده در فروشگاه کارن چاپ می باشد، شما میتوایند به راحتی با انتخاب سایز اقدام به خرید این ست تیشرت نمایید.

چاپ تیشرت
تی شرت زن و شوهر

19- من با She / He برای همیشه گیر کرده ام پیراهن های زن و شوهر

اگر کسی هستید که خوشبختانه برای همیشه با کسی در ارتباط هستید و می خواهید این حرف را به جهانیان بزنید ، پس این می تواند یکی از ایده های ایده آل تیشرت برای شما باشد. می توانید این تیشرت ها را برای عکس های قبل از عروسی بپوشید. یا اگر قصد دارید در اولین قرار رسمی خود بیرون بروید ، این تیشرت ها نه تنها برای جلب توجه بلکه برای گسترش روحیه در اطراف شما مناسب هستند. تیشرت ست دختر و پسر Togeder forever طرح آماده در فروشگاه کارن چاپ می باشد، شما میتوایند به راحتی با انتخاب سایز اقدام به خرید تیشرت نمایید.

چاپ تیشرت ست آقا و خانم
چاپ تیشرت ست آقا و خانم

20- ” قفل شده ،کلیدی پیدا شده ” تیشرت های زن و شوهر

اگر مدت طولانی قلب خود را قفل می کردید و شخصی کلید آن را پیدا کرده است ، پس عشق خود را با تطبیق این تیشرت ها با آن فرد خاص جشن بگیرید. این تیشرت های زن و شوهر هدیه ای مناسب برای روز ولنتاین است. اگرچه می توانید این تیشرت ها را به هر رنگی ایجاد کنید ، ترکیب قرمز (تیشرت) و رنگ زرد (تصاویر) با این طرح به بهترین شکل به نظر می رسد

چاپ تی شرت ست آقا و خانم
چاپ تی شرت ست آقا و خانم

21- اعلام بارداری پیراهن های زن و شوهر

آیا شما انتظار فرود لک لک ها و آوردن فرزند را مکشید ؟ خوشحالیتان را با این تیشرت های زن و شوهر فوق العاده زیبا بیان کنید. اگرچه روش های زیادی برای اعلام بارداری وجود دارد، اما اعلام آن با پیراهن های زن و شوهر راهی خنده دار، خلاقانه و منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن خبر خوب است.

قطعاً می توانید این تیشرت ها را با گرافیک و گفته های خود شخصی سازی کنید. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که فقط خدمات طراحی گرافیک را از معتبرترین شرکت طراحی و چاپ تیشرت دریافت نمایید.

چاپ تیشرت
چاپ تی شرت ست آقا و خانم

22- تیشرت زن و شوهر تنها عشق شما One love

اگر فکر می کنید که او یگانه و آخرین عشق زندگی است، هیچ راهی بهتر از بیان باب مارلی برای بیان آن وجود ندارد. این تیشرت ها تقریباً در تمام رنگ ها عالی به نظر می رسند. این تیشرت های ساده و در عین حال جذاب را می توانید تقریباً با هر چیزی ست کنید

چاپ تیشرت ست
چاپ تی شرت ست آقا و خانم

23- شاهزاده او پیراهن های زن و شوهر سیندرلا خود را جذاب می کند

داستان شاهزاده جذاب و سیندرلا از سنین مختلف نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. اگرچه این شاهزاده فقط یک شخصیت افسانه ای است، حتی امروز، او مرد رویای هر دختری است. اگر شاهزاده خود را جذاب دانسته اید، این تیشرت های جذاب زنانه را برای خود تهیه کنید و به جهانیان اطلاع دهید که شاهزاده واقعی شما چه کسی جذاب است

24- شرکای تیشرت زن و شوهر جنایی

دوستان خوب اجازه نمی دهند کارهای احمقانه را به تنهایی انجام دهند. اگر فکر می کنید که مشارکت جنایی روابط شما را بهتر از هر چیز دیگری توصیف می کند ، پس این پیراهن های مناسب زن و شوهر هستند. می توانید شکل را با دستان میکی یا هزاران گزینه موجود دیگر سفارشی کنید. اگر می خواهید آن تیشرت مناسب زن و شوهر را ایجاد کنید، Designhill باید ایستگاه اصلی شما باشد. در اینجا شما با طراحان گرافیک حرفه ای از سراسر جهان ملاقات خواهید کرد.

25- تی شرت های زن و شوهر رئیس

در هر رابطه ای ، همه می دانند که رئیس واقعی چه کسی است. اما این یکی از مواردی است که با صدای بلند نمی توان گفت و به همین دلیل این پیراهن های زن و شوهر خنده دار یکی از موارد ضروری در کمد لباس شماست. این تیشرت ها در واقع می توانند یک شروع کننده مکالمه عالی باشند

تیشرت چاپی
خرید تیشرت ست زن و شوهر

جمع بندی

این تیشرت های زن و شوهر زیبا و خنده دار، راهی متمایز برای جشن گرفتن عشق واقعی ارائه می دهند. آنها نه تنها شیک هستند بلکه می توانند لبخند را به لب شریک زندگی شما بیاورند. آنها همچنین یک معنی عالی دارند. با تهیه چاپ دیجیتال روی تیشرت ست یا برای خود و یا برای زوج هایی که دوستشان دارید ، از تمام توانایی های آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که در بخش نظرات زیر به ما بگویید کدام یک را بیشتر دوست دارید

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید