مجله خبری کارن چاپ

تیشرت های چاپی بازیگر مشهور سریال فرندز

تیشرت‌های چاپی بازیگر مشهور سریال فرندز

شخصیت ریچل گرین با نقش آفرینی جنیفر آنیستون در سریال فرندز، تبدیل به فشن آیکن دهه‌ی 90 و اوایل 2000 میلادی شد و همچنان نیز استایل او، طرفداران و دنبال رویان زیادی دارد. استایل و مدل موی او که از محبوبیت بسیاری برخوردار بود غالبا کژوال مینیمال محسوب می‌شد. همچنین تیشرت‌های چاپی در استایل او جایگاه ویژه‌ای داشتند که در این مطلب به تیشرت‌های چاپی او خواهیم پرداخت. این تیشرت‌ها همچنان از محبوبیت بسیاری برخوردارند و در سراسر جهان به فروش می‌رسند.

تیشرت ریچل گرین با متن «save your drama for your mama»

این نوشته و طرح تیشرت ریچل گرین یکی از محبوب‌ترین و البته همچنان پرفروش ترین طرح‌های لباس اوست که در سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی همچون سایت آمازون موجود است. همچنین هری استایلز، خواننده‌ی مشهور بریتانیایی نیز این تیشرت چاپی سفید با طرح روی آن را به تن کرده است. پوشیدن این تیشرت توسط او توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد و تیشرت او را یادآور دهه‌ی 90 و ریچل گرین دانستند.

تیشرت چاپی سریال فرندز

هری استایلز با تیشرتی از سریال فرندز

تیشرت ملوان زبل

«Popeye and Olive Oyl»

تیشرت چاپی طرح کلاسیک ملوان زبل و همسرش، یکی دیگر از طرح‌هایی است که این بازیگر در سریال فرندز به تن دارد. این تیشرت همچنان به فروش می‌رسد. این تیشرت می‌تواند ست خوبی برای زوج‌ها و کادوی مناسبی برای روز ولنتاین نیز باشد.

تیشرت ملوان زبل

تیشرت رز قلب

«Heart Rose»

تیشرت چاپی «رز قلب» یکی دیگر از لباس‌های ریچل گرین در فصل‌های اول بود که هنوز به فروش می‌رسد. ظاهرا طراح لباس سریال به تیشرت‌های سفید با طرح‌های مینیمال مشکی و قرمز تمایل بیشتری داشته است.

تیشرت ریچل گرین در فرندز

تیشرت ریچل گرین با متن «American Rag»

این چاپ روی دورس نخ پنبه‌ی آمریکایی به تن ریچل گرین داستان سریال فرندز که در قلب نیویورک زندگی می‌کند و رنگ قرمز آن، دوباره به مخاطب نشان می‌دهد که قرمز رنگ شخصیت پرشور و عاشق مد این سریال است. طرح‌های سفید روی تیشرت‌هایی با رنگ زمینه‌ی تند، همچون قرمز به خوبی خودشان را نشان می‌دهند.

تیشرت جنیفر انیستون در سریال فرندز

تیشرت «Girls»

این نوشته‌ی «دخترها»ی چاپ شده روی تیشرت شخصیت ریچل و دورس نخ پنبه‌ی مونیکا گلر، دوست صمیمی او، را می‌توان پیامی غیرمستقیم تلقی کرد که صمیمیت این دو نفر را نشان می‌داد. انتخاب یک طرح برای چاپ عکس روی تیشرت یا چاپ متن دوستان مشترک ایده‌ی خوبی است که این سریال به شما نشان می‌دهد.

تیشرت Girls در سریال فرندز

امروزه این تیشرت در طرح‌ها و رنگ‌های دیگری هم به فروش می‌رسد. به عنوان مثال ببینید که این ترکیب رنگ صورتی و رنگ هم طیفش باز هم جالب به نظر می‌آید.

تیشرت سریال فرندز

تیشرت ریچل گرین با طرح و نوشته «Dairy queen»

این تیشرت چاپی بازیگر محبوب سریال فرندز نیز همچنان به فروش می‌رشد و طرفداران بسیاری دارد.

چاپ تیشرت های سریال فرندز

تیشرت چاپی با متن «Frankie Say Relax»

این تیشرت چاپی یونیسکس ریچل گرین یکی از جریان سازترین لباس‌های او در طول سریال بود. او و شخصیت راس گلر که رابطه‌ی عاطفی پر فراز و نشیبی داشتند، پس از جدایی وسایل خود را یکدیگر پس گرفتند. این تیشرت چاپی که از طرف راس به ریچل رسیده بود، بهانه‌ای برای جدال این دو پس از جدایی بود. ریچل این تیشرت را بسیار دوست داشت و راس نیز می‌خواست آن را برای خودش نگه دارد و بپوشد. البته در پایان تیشرت را به ریچل بازگرداند. نوشته‌ی روی این تیشرت مربوط به نام یک آهنگ است که در سال 1983 منتشر شده است. تیشرت محبوب ریچل گرین همچنان به فروش می‌رسد.

راس در حالیکه این تیشرت سایز مناسب او نبود، برای اثبات اندازه بودن آن برای خود در طول این قسمت سریال با ریچل مجادله می‌کرد.

تیشرت چاپی یونیسکس

دورس چاپی ریچل گرین در سریال فرندز با نوشته «Knicks»

دورس چاپی دیگری که ریچل گرین در طول سریال به تن داشت، نمادی از تیم بسکتبال آمریکا بود. پوشیدن نمادهایی از ورزش و تیم مورد علاقه‌تان می‌تواند ایده‌ی خوبی برای چاپ روی تیشرت باشد.

دورس چاپی جنیفر انیستون در سریال فرندز

سویشرت یونیسکس ریچل گرین با نوشته «Deux Athlete de la plage»

این سویشرت یونیسکس که روی آن به فرانسوی طرحی چاپ شده، یکی دیگر از لباس‌های محبوب ریچل است که همچنان در سراسر جهان به فروش می‌رسد. این تیشرت با رنگ‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسد.

سویشرت چاپی سریال فرندز

تیشرت با نوشته «USA»

تیشرت ساده‌ی ریچل که نام ایالت آمریکا روی آن چاپ شده، یکی دیگر از تیشرت‌های محبوب آمریکایی‌های طرفدار این سریال است که هنوز به فروش می‌رسد.

تیشرت usa

تیشرت چاپی با نوشته «Girls Football»

علامت و عبارت نوشته شده روی این تیشرت که اشاره به فوتبال آمریکایی دختران دارد هنوز هم در بازار پوشاک موجود است و به فروش می‌رسد.

تیشرت های جنیفر انیستون در فرندز

تیشرت «Heart»

تیشرت مینیمال و طرح ساده‌ی قلب قرمز روی آن، با تمام سادگی امضای استایل ریچل گرین به حساب می‌آید. این تیشرت نیز همچنان قابل سفارش بوده و به فروش می‌رسد.

تیشرت قلب

تیشرت «New York»

این تیشرت چاپی ریچل گرین نام شهری است که در آن زندگی ‌می‌کند. تیشرت چاپی با نوشته‌ی «نیویورک»، دقیقا با همان ظاهری که بیش از بیست سال پیش به تن ریچل گرین بود، در بازار فروش موجود است. این تیشرت یونیسکس است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

تیشرت با چاپ نیویورک

دیگر تیشرت‌های ریچل گرین در سریال فرندز

تیشرت ساده و بنفش ریچل گرین که روی آن کلمه‌ی «love» یا عشق چاپ شده است.

تیشرت ریچل گرین

استایل و تیشرت اسپورت ریچل گرین و مونیکا گلر در یکی از قسمت‌ها که در حال بازی فوتبال آمریکایی هستند. تیشرت چاپی انتخاب شده برای مونیکا از شخصیت او که همیشه تلاش بر قهرمان بودن و برنده شدن داشت، دور نیست.

تیشرت ریچل گرین و مونیکا گلر

علاوه‌بر پرفروش بودن و تولید تیشرت‌هایی که خود شخصیت ریچل گرین در سریال به تن می‌کرد، تیشرت‌های چاپی زیادی با تصویر او، دیالوگ‌ها، نشانه‌ها و طرح‌های گرافیکی مرتبط با او، تولید می‌شود و طرفداران زیادی نیز دارد. جالب است بدانید سال 2021 گروه بازیگران سریال فرندز تیشرت‌هایی چاپی که روی آن لوگوی فرندز چاپ شده بود به عنوان محصول خودشان روانه‌ی بازار کردند.

تصویر گرافیکی ریچل گرین به همراه دیالوگی از او که در قالب لوگوی فرندز نوشته و طراحی شده است.

تیشرت گرافیکی ریچل گرین

تصویری از قسمت اول سریال فرندز که در سال 1995 میلادی منتشر شد و ریچل در آن حضور متفاوت و پررنگی داشت.

تیشرت چاپی فرندز

یک تیشرت چاپی با طرحی گرافیکی از ریچل گرین و دورس چاپی او با لوگوی تیم بسکتبال!

تیشرت چاپی با اسم ریچل

تیشرت با طرح چاپی ریچل گرین

شما هم می‌توانید با انتخاب هر یک از این طرح‌ها و سفارش آن به کارن چاپ یکی از این تیشرت‌های چاپی را داشته باشید. ناگفته نماند که به دلیل محبوبیت این سریال، علاوه بر تیشرت هایی که در بالا اشاره شد، تیشرت‌های زیاد دیگری با طراحی های متفاوت در بازار وجود دارد که بنابه سلیقه خودتان می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید که در ادامه برخی از آن‌ها را باهم خواهیم دید.

تیشرت چاپی سریال فرندز

تیشرت سریال فرندز

تیشرت سریال فرندز

 

دیدگاهتان را بنویسید