مجله خبری کارن چاپ

ست کردن تیشرت چاپی با استایل مینیمال

ست کردن تیشرت چاپی با استایل مینیمال

تیشرت‌های چاپی زیبای زیادی در کمد دارید اما نمی‌دانید با چه لباس‌هایی آن‌ها را ست کنید؟ به دنبال یک استایل جذاب با تیشرت چاپی جذابتان هستید؟ پیشنهاد ما به شما ست کردن تیشرت چاپی با استایل مینیمال است. این سبک از پوشش به دلیل ویژگی‌ها و آیتم‌هایی که دارد، در صورت ترکیب با تیشرت‌های چاپی یک استایل بسیار جذاب و در عین حال ساده و شیک برای شما عزیزان ایجاد می‌کند. اما سبک مینیمال چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای آشنایی با این سبک و ایجاد یک استایل شیک و فوق جذاب با ما همراه باشید.

استایل مینیمال چیست؟

اگر افراد مشهور مد و فشن و حتی سلبریتی‌های هالیوود را دنبال کرده باشید، در بین استایل‌های آن‌ها سبک مینیمال را مشاهده خواهید کرد. مثلاً کوکو شنل در مجموعه طرح‌های خود از این نوع سبک نیز استفاده کرده است. سبک مینیمال در حقیقت برگرفته از سادگی و یکرنگ بودن است. در این سبک، پوشش شما با استفاده از ساده‌ترین لباس‌ها یک استایل جذاب برای خود ایجاد می‌کنید. شما در این سبک می‌توانید از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید. اما دو رنگ سیاه و سفید محبوب‌ترین رنگ‌های سبک مینیمال محسوب می‌شوند. البته منظور از این که می‌توانید از رنگ‌های دیگر غیر از سیاه و سفید استفاده کنید، رنگارنگ پوشیدن لباس‌هایتان نیست. در استایل مینیمال شما فقط می‌توانید از یک رنگ با تناژ تند استفاده کنید. به این معنی که لباس شما باید فاقد از هر گونه طرح و رنگ‌های متنوع باشد. یک لباس تک رنگ و ساده استایل شما را تشکیل می‌دهد. استفاده از رنگ‌های جیغ و لباس‌های شلوغ و طرحدار نقطه مقابل استایل مینیمال ایت که به آن سبک ماکسیمال گفت می شود و در مقاله‌های بعدی در مورد این سبک و نحوه ست کردن تیشرت چاپی با استایل ماکسیمال صحبت خواهیم کرد.

استایل مینیمال چیست

لباس‌های اورسایز یا فیت؟

در سبک مینیمال برخی افراد بر این باورند که تنها باید لباس‌های اورسایز بپوشند. در حالی چنین نیست. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود اندازه و سایز لباستان را مشخص کنید. در این سبک هم می‌توانید لباس‌های اورسایز و هم لباس‌های فیت بپوشید. این موضوع کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. مهم‌ترین اصل در انتخاب این استایل رعایت سادگی و تک رنگ بودن لباس است. شما نهایت می‌توانید از دو یا سه رنگ در این استایل استفاده کنید. مثلاً سیاه و سفید. تیشرت ساده سفید با شلوار جین تیره، یا بر روی همین استایل یک اورکت طوسی بپوشید.

ست کردن تیشرت چاپی با استایل مینیمال

گاهی اوقات در سبک مینیمال شما شاهد پوشیدن تیشرت‌های راه راه هستید. این افراد در حقیقت برای آن که استایل خود را از سادگی بیش از حد خارج کنند، تیشرت یا حتی شلوار راه راه یا چهارخونه می‌پوشند. از این رو شما نیز می‌توانید در کنار سادگی استایل مینیمال از تیشرت‌های چاپی خود استفاده کنید. تیشرت‌های چاپی که به رنگ سفید هستند در این سبک، استایل فوق‌العاده‌ای برای شما ایجاد می‌کند. البته از تیشرت‌های رنگ‌های دیگر نیز می‌توانید استفاده کنید. این موضوع کاملاً به رنگ‌بندی که در انتخاب لباس‌هایتان دارید، بستگی دارد. اما با توجه به رنگ‌های اصلی در این استایل (سیاه و سفید)، تیشرت‌های چاپی سفید جذابیت بیشتری در پوشش شما ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید تیشرت‌های چاپی خود را در فصل زمستان زیر یک کت فوتر طوسی جذاب بپوشید. یا اگر کت چرم اسپرت ساده دارید، از این تیشرت‌ها برای جذابیت بیشتر آن‌ استفاده کنید.

مطالعه کنید: استایل های خیابانی با تیشرت های چاپی

استایل کردن با تیشرت چاپی

زیور آلات در سبک مینیمال

یکی از مهم‌ترین مواردی که استایل شما را بیش از هر چیز دیگری جذاب می‌کند، نوع زیورآلاتی است که استفاده می‌کنید. شما باید در هر سبک پوشش زیورآلات متناسب با آن را نیز استفاده کنید. در سبک مینیمال نیز همان‌طور که اشاره شد، مهم‌ترین اصل سادگی است. بنابراین شما نمی‌توانید از زیورآلات پرزرق و برق استفاده کنید. استفاده از اکسسوری در سبک مینیمال باید کاملاً خلاقانه و ناب باشد. به عنوان مثال: گل‌سر، گوشواره و دکمه‌های براق اما در سایز کوچک، گزینه‌های مناسبی هستند. در واقع در این سبک پوشش شما باید از هر گونه تزئینات زیادی و پرزرق و برق دوری کنید و به دنبال ساده‌ترین‌ها باشید. حتی کیف و کفش شما نیز باید ساده و بدون سگک باشد. هر چه از اکسسوری‌های ساده‌تر و کوچک‌تر در این سبک استفاده کنید، استایل شیک‌تر و جذاب‌تری خواهید داشت.

استایل مینیمال مردانه و زنانه

امروزه آقایان به استایل‌های مینیمال علاقه زیادی نشان می‌دهند. به همین دلیل لازم است تا به این دسته از آقایان بگوییم که برای داشتن یک استایل شیک و بسیار جذاب در این سبک باید حتی‌الامکان از رنگ‌های خنثی استفاده کرد. رنگ‌های جیغ را کنار بگذارید و بیشتر از رنگ‌های سنگین‌تر استفاده کنید. این کار جذابیت استایل شما را بسیار بیشتر می‌کند. به جای تیشرت‌های ساده نیز می‌توانید از تیشرت‌های چاپی در استایل خود استفاده کنید. البته این سبک تیشرت‌ها را با هر استایلی نمی‌توان ست کرد. بیشتر در تیپ‌های اسپرت خود از این تیشرت‌ها به کار ببرید. مثلاً به جای پوشیدن یک تیشرت ساده با شلوار جین یا کتان، از تیشرت‌های چاپی استفاده کنید.

استایل مینیمال مردانه با تیشرت چاپی

در زیر کت‌های چرم خود نیز می‌توانید تیشرت چاپی بپوشید. اما هرگز در زیر اورکت‌های بلند از این نوع تیشرت‌ها استفاده نکنید. زیرا استایل مناسبی را ایجاد نمی‌کند. اگر قصد پوشیدن اورکت بلند دارید حتماً تمامی اصول سادگی در سبک مینیمال را رعایت کنید.

خانم‌ها برعکس آقایان می‌توانند گاهی اوقات از یک رنگ نسبتاً جیغ در استایل مینیمال خود استفاده کنند. در حقیقت این هنر و خلاقیت شما در ترکیب رنگ‌هاست که یک استایل مینیمال شیک و جذاب را ایجاد می‌کند. در حقیقت خانم‌ها از این سبک پوشش می‌توانند در مکان‌های بیشتر و حتی استایل‌های بیشتری نسبت به آقایان استفاده کنند. در مکان‌های رسمی، دوستانه، جشن‌ها و ... به راحتی قادر به استفاده از این سبک در رنگ‌های مختلف هستند. البته همچنان به خانم‌ها نیز استفاده از رنگ‌های خنثی و سنگین‌تر را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این سبک با رنگ‌های سنگین و خنثی بسیار جذاب است.

استایل مینیمال زنانه با تیشرت چاپی

تیشرت چاپی زنانه

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با سبک مینیمال آشنا کنیم. این سبک به دلیل اصل سادگی، هرگز از مد نمی‌افتد. بنابراین شما می‌توانید در هر زمانی که خواستید لباس‌های خود را بارها و بارها بپوشید. همچنین سادگی این سبک باعث شده تا شما بتوانید در استفاده از تیشرت‌های چاپی خلاقیت به خرج دهید و یک استایل جذاب‌تر برای خود بسازید. با این سبک پوشش همیشه و در هر مکانی خواهید درخشید. فقط هنگام انتخاب لباس‌ها و رنگ‌بندی آن‌ها به اصول مهم این نوع سبک توجه کنید تا بتوانید بهترین استایل را برای خود بسازید و فراموش نکنید نباید از چاپ عکس روی تیشرت با المان های زیاد استفاده کنید. هرچه چاپ تیشرت ساده تر باشد برای این نوع استایل کاربردی تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید