مجله خبری کارن چاپ

طراحی تیشرت با سلیقه خودتون !

طراحی تیشرت با سلیقه خودتون !

طراحی تیشرت راهی محبوب برای اعمال نظر شخصی و خلاقانه، بر روی یکی از شناخته شده ترین انواع لباس در جهان است.

گزینه های زیادی برای طراحی و چاپ عکس روی تیشرت وجود دارد: یک طرح می تواند دارای عکس یا تصاویر ، کلمات ، نقاشی  یا حتی آرم یا شعار باشد. یک طراحی سفارشی می تواند به شما اجازه دهد فردیت خود را بیان کنید یا همبستگی خود را با یک گروه یا تیم نشان دهید. طرح های تی شرت همچنین می تواند یک روش عالی برای تبلیغات کسب و کار یا شرکت شما باشد و حتی به عنوان لباس فرم در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد

چگونه می توانم بر روی تیشرت طراحی کنم؟

یکی از بهترین قسمت های طراحی و چاپ تیشرت این است که هرکسی می تواند این کار را انجام دهد!

این که آیا شما می توانید برای چاپ طرح دلخواه روی تیشرت  خلاقیت خود را در نظر بگیرید، ما معتقدیم که یک طراح تی شرت در همه ما وجود دارد.

باورتون نمیشه؟ مشکلی نیست – ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم که چقدر آسان است.

با یک برنامه طراحی تیشرت ، شروع کنید : برنامه هایی مانند Design Studio می توانند مکانی عالی برای مبتدیان باشند. Design Studio  به شما امکان می دهد تغییرات طراحی خود را هنگام وقوع مشاهده کرده و به شما درک واقعی آنچه را که ایجاد می کنید، می دهد.

شما می توانید تیشرت مناسب را از بین تیشرت های موجود در فروشگاه کارن چاپ پیدا کنید، رنگ تیشرت را انتخاب کنید و با فونت ها ، کلیپ آرت و سایر ابزارهای سفارشی سازی طراحی کنید تا طرح مناسب شما را آماده شود. اگر می خواهید یک آرم یا تصویر را در تیشرت خود داشته باشید ، می توانید تصویر را نیز بارگذاری کنید.

با یک الگو شروع کنید و سپس آن را شخصی سازی کنید: اگر دوست دارید قبل از شروع طراحی، از طرح های موجود در فروشگاه کارن چاپ  کمی الهام بگیرید ، ما یک گالری الگو داریم که پر از ایده های طراحی برای انواع تیشرت است.

برای آن دسته از شما ها  که قبل از شروع طراحی خود کمی راهنمایی می خواهید ، کارن چاپ تجربیات خود را در خصوص طراحی تیشرت با شما به اشتراک می گزارد.

چه چیزی یک طراحی تیشرت را ایده آل می کند؟

نکاتی از کارشناسان ما:

ما نکات برجسته را برای شما گردآوری کرده ایم ، اما شما می توانید برای انجام یک طراحی حرفه ای در مورد نحوه ایجاد یک طرح تیشرت خوب ، بایدها و نبایدهای کاملی را کسب کنید.

  1. مطمئن شوید که فایل های تصویری شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند
    • این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ما در طراحی تیشرت مشاهده می کنیم و کیفیت تصویر شما می تواند محصول نهایی را عالی یا خراب کند. ما پیشنهاد میکنیم تصاویری را ارائه می دهید در اندازه کامل 200  dpi یا بالاتر باشند. فایل های برداری  انواع فایل PDF ، EPS ،  AI یا SVG نیز مناسب طراحی هستند.

      نوع فایل چاپ روی تیشرت

  2. روی فونت های خود تمرکز کنید
    • در تیشرت ها ، ظاهر پیام شما به همان اندازه کلماتی که استفاده می کنید مهم است. بدون فشار، درست است؟ بنابراین فونت مورد نظر خود را برای استفاده دقیق و چگونگی افزودن یا کاهش آنچه که می خواهید روی پیراهن خود بگویید ، به دقت بررسی کنید.
  3. مکان ، مکان ، مکان(چاپ)
    • اشتباهی که ما اغلب با قرار دادن موقعیت طراحی می بینیم همان چیزی است که یکی از طراحان ما آن را “چاپ شکم” می نامد. چاپ شکم زمانی اتفاق می افتد که محل قرارگیری یک طرح جلو وسط استاندارد بسیار کم باشد … و طرح به پایان می رسد (شما حدس می زنید!) در جایی نزدیک به ناحیه شکم شما ، به جای قفسه سینه مرکزی که در آن قرار دارد. ما در وبلاگ خود نکات بیشتر درباره نحوه چاپ ، از جمله نحوه جلوگیری از چاپ شکم ناخوشایند ، داریم.
چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

آیا به برخی از الهامات بیشتر احتیاج دارید؟ ما یک گالری کامل از ایده های طراحی تیشرت داریم تا برای الهام گرفتن از آنها استفاده نمایید.

اضافه کردن نکات نهایی به طرح پیراهن شما

هنگامی که طرح خود را نهایی و ذخیره کردید، به دست گروه هنری ما می رسد. هر طرح مورد بررسی، ارزیابی قرار می گیرد تا مطمئن شوید تیشرت سفارشی عالی است که طراحی کرده اید.

می خواهید طراحی را به کاربلد ها بسپارید؟ تیم هنری ما همچنین می تواند برای ایجاد یک طراحی حرفه ای و با کیفیت با شما همکاری کند. با ما تماس بگیرید 04135545661 یا از طریق info@karenprint.com ایمیل بزنید تا با بخش طراحی ما کار کنید.