مجله خبری کارن چاپ

هدایای شخصی‌سازی‌شده مثل چاپ روی تیشرت و لیوان؛ بهترین انتخاب برای عیدی

هدیه شخصی سازی شده

در روزهای پایانی سال همه افراد درگیر کارهای مربوط به شروع سال نو و عید نوروز می‌شوند. این هیاهوی نزدیک سال نو، در عین دوست داشتنی بودنش اما گاهی اوقات کلافگی زیادی هم برای افراد ایجاد می‌کند.

بیشترین کلافگی و سردرگمی برای بزرگ‌ترهایی است که دوست دارند با هدیه‌دادن به عزیزان‌شان آن‌ها را در ابتدای سال خوشحال کنند.

هدیه‌دادن و هدیه‌گرفتن شاید جذاب‌ترین بخش عید نوروز و سال نو، به‌خصوص برای کوچکترها باشد. اما حقیقت این است که هدیه‌ةای همیشگی و تکراری نه بچه‌های کوچک و نه حتی بزرگترها را خوشحال نمی‌کند.

با توجه به این‌که دیگر اکثر لوازم تکراری هستند و جذابیتی ندارند، بهتر است روش‌های قدیمی عیدی‌دادن یا هدیه‌دادن را کنار بگذارید. می‌توانید با هدیه‌های شخصی‌سازی‌شده و جدید، عزیزان‌تان را خوشحال کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز نتوانسته‌اید هدیه مناسبی برای عیدی‌دادن پیدا کنید و ذهنتان درگیر این موضوع است؛ توصیه می‌کنیم حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در ادامه پیشنهادهای جذاب و منحصربه‌فردی برای شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید بهترین هدیه‌ها را برای عزیزان‌تان تهیه کنید.

کدام هدیه‌ها جذاب و جدید هستند؟

از آنجایی که انتخاب یک هدیه کاربردی، زیبا و غیرتکراری برای دیگران کار بسیار سختی است. سال‌هاست که افراد در مقوله هدیه یا عیدی‌دادن، سعی می‌کنند به‌جای خرید هدیه، با تقدیم وجه نقد این کار سخت را از سر خود باز کنند.  

البته حق هم دارند. هرکدام از اعضای یک خانواده سلیقه‌ و علایق مختلفی دارند. همین باعث می‌شود تا انتخاب عیدی برای اعضای خانواده به یک پروسه سخت و وقت‌گیر تبدیل شود. اما همه ما می‌دانیم که وجه نقد نمی‌تواند جذابیت‌های یک هدیه‌ی واقعی را در خود داشته باشد.

با توجه به اینکه شخصی‌سازی در تمامی زمینه‌ها در سال‌های اخیر بسیار فراگیر شده است، جذاب‌ترین هدیه‌ای که یک فرد می‌تواند بگیرد، چیزی است که منحصر به خود او باشد.

فکرش را بکنید؛ یک هدیه جذاب، قابل استفاده و کاربردی که فقط‌وفقط مخصوص به شما باشد، چقدر جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اما مسئله این است که کدام وسایل، این ویژگی را دارند؟

1.     چاپ روی لیوان یا ماگ

یک ماگ عادی یا لیوان معمولی برای هیچ‌کس در هیچ سنی هدیه جذابی محسوب نخواهد شد. این مسئله تا زمانی درست است که هیچ ایده‌ای برای چاپ لیوان نداشته باشید. برای مثال، اگر چاپ لیوان شما یک طرح زیبا، عکس جذاب یا یک لوگوی خاص باشد، هدیه شما بسیار خاص و منحصربه‌فرد خواهد بود.

چاپ روی تیشرت و لیوان

2.     چاپ روی تیشرت یا لباس

لباس‌ها و به طور ویژه تیشرت‌ها یکی از چیزهایی هستند که بسیاری از افراد آن را به عنوان هدیه برای عزیزان‌شان در نظر می‌گیرند. چون علاوه بر کاربردی بودنش، به دلیل قیمت مناسبی که دارد، یک هدیه قابل قبول به شمار می‌رود.

اما شما می‌توانید همین هدیه کاربردی را با چاپ روی تیشرت به خاص‌ترین هدیه تبدیل کنید. ایده‌های مربوط به چاپ روی تیشرت و لباس طرح دلخواه را می‌توانید بر اساس شخصیت طرف مقابل، انتخاب کنید.

چاپ روی تیشرت و لیوان

3.     چاپ روی قاب گوشی

اگر به بازار یا فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید، برای هر مدل گوشی می‌توانید انواع و اقسام قاب‎ها را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف پیدا کنید. البته این مدل قاب‌ها در تمام مغازه‌ها و حتی در میان بساط دست فروش‌ها هم پیدا می‌شود.

با این حساب قاب گوشی یک هدیه بسیار معمولی محسوب می‌شود. اما اگر بتوانید قابی را پیدا کنید که یک طرح مخصوص روی آن چاپ شده باشد، دیگر هدیه شما دم‌دستی و معمولی به حساب نمی‌آید.

چاپ روی تیشرت و لیوان

برای مثال اگر قصد دارید به صمیمی‌ترین دوست خود هدیه دهید، می‌توانید برای چاپ روی قاب گوشی از عکس دونفره‌تان استفاده کنید. بعد آن را به‌عنوان نمادی از دوستی به او هدیه دهید.

4.     پیکسل

اگر شما دوست دارید به کوچک‌ترهای فامیل عیدی مخصوصی بدهید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که سلیقه جوانان و نوجوانان امروزی بسیار خاص و منحصربه‌فرد است.

چاپ روی تیشرت و لیوان

پیکسل‌های چاپی یکی از گزینه‌های مناسبی است که هم باب میل کودکان و جوانان امروزی است، و هم یک هدیه خاص و مناسب به شمار می‌رود.

هدیه‌های شخصی‌سازی شده را چطور تهیه کنیم؟

حتماً این موضوع در ذهن شما شکل گرفته که این هدیه‌های خاص و جذاب را نمی‌توانید از هر جایی تهیه کنید. درست هم فکر می‌کنید.

برای آنکه بتوانید از ایده هدایای خاصی که در این مقاله ذکر شد (برای مثال چاپ روی تیشرت) استفاده کنید چاره‌ای جز سفارش دادن آن‌ها ندارید.

از طرفی پیدا کردن جایی که دقیقاً همان طرح دلخواه شما را برای چاپ روی تیشرت بتواند ایجاد کند و علاو‌ه‌بر آن، کیفیت و نحوه چاپ مناسبی نیز داشته باشد، کار دشواری است.

با استفاده از خدمات مجموعه کارن می‌توانید عیدی‌های مخصوص و هدایای شخصی‌سازی شده‌ای مثل لباس با طرح دلخواه، چاپ لیوان با عکس مدنظر شما، چاپ روی تیشرت و… را سفارش دهید.

از آنجا که مجموعه کارن چاپ از فناوری مدرن سابلیمیشن و دی تی اف برای چاپ روی انواع وسایل مانند چاپ لیوان، چاپ روی تیشرت، چاپ روی قاب گوشی و… استفاده می‌کند، می‌توانید از کیفیت چاپی و ماندگاری آن مطمئن باشید.

شما می‌توانید تنها با مراجعه به سایت کارن چاپ و بدون نیاز به مراجعه حضوری، هر آنچه که دوست دارید را با طرح مورد نظرتان سفارش دهید.

سخن آخر

هدیه دادن یکی از قشنگ‌ترین و زیباترین کارهای دنیا است. حتی اگر هدیه شما از نظر مادی ارزش زیادی نداشته باشد اما با راهکارهایی مثل شخصی‌سازی کردن هدایا، می‌توان آنها را به اشیایی باارزش و به‌یاد ماندنی بدل کرد. به همین دلیل، ایده‌هایی مثل چاپ روی تیشرت و چاپ لیوان را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید