مجله خبری کارن چاپ

ایده هایی برای علاقمندان به اتومبیل برای خرید تیشرت های چاپی

چاپ لوگوی ماشین روی لباس

معمولا اغلب مردم به آیکن‌هایی علاقه‌مند هستند که دوست دارند نمادی از آن را با خود به همراه داشته باشند. امروزه با گسترش صنعت چاپ دیگر از یک عکس یا پوستر چاپی، روش‌های متنوع‌تری برای ثبت علایق شما وجود دارد. چاپ عکس روی تیشرت و روی پارچه‌ی لباس، ماگ یا هر وسیله‌ی دیگری که برای شما کاربرد دارد و می‌تواند همراه شما باشد، روشی بهتر برای نمایش آنچه شما دوست دارید خواهد بود. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان اتومبیل هستید این مطلب می‌تواند برایتان جالب باشد.

چاپ طرح لوگوی ماشین روی لباس

در بازار طرح‌های متنوعی برای ماشین‌بازها یا دوستداران ماشین وجود دارد که می‌توانند لوگو و یا طرح ماشین محبوبشان را روی تیشرت و لباسشان چاپ کنند. به عنوان مثال، یکی از تیشرت‌های پرفروش موجود در بازار چاپ لوگوی شرکت بنز روی لباس است که طرفداران زیادی دارد.

چاپ لوگوی بنز روی تیشرت

همچنین پیام‌ها و جمله‌هایی وجود دارد که برای دوستداران ماشین طراحی شده است. پیام‌هایی همچون «من بیشتر از مردم عاشق ماشینم!»،«من عاشق ماشینم هستم» و یا «فقط یه ماشین بیشتر، قول می‌دم» که نشان‌دهنده‌ی علاقه و اشتیاق بیش از اندازه‌ی افراد به ماشین‌هاست. این‌ها نمونه‌هایی است که می‌تواند به شما برای طرحی مرتبط با ماشین، متفاوت از نمونه‌های بازار، ایده بدهد. در گذشته‌، ماشین بازها پیام‌ها و یا جملات مورد علاقه شان را روی ماشین می‌نوشتند و اکنون می‌توانند طرحی از ماشین به همراه همان جملات را روی لباس‌هایشان نیز ثبت کنند.

چاپ طرح ماشین روی لباس

البته تنها طرح‌ها و نمونه‌های خارجی برای انواع خودورهای آمریکایی و اروپایی در این زمینه نیستند که بازار را به دست گرفته‌اند! طرح پیکان‌های قدیمی، نیسان آبی، کامیون و حتی جملات مرتبط با آن‌ها هم روی تیشرت‌ها چاپ می‌شود و طرفداران خود را دارد.

پیکان یک خودروی سواری است که از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۸۴ توسط ایران خودرو تولید می‌شد و در واقع تغییر شکل یافته‌ از خودروی برند هیلمن هانتر ست. ایران خودرو (با نام پیشین ایران ناسیونال) به تولید پیکان تا سال ۱۳۵۷ شمسی ادامه داد.هرچند خط تولید پیکان متوقف شده است، اما اگر شما از دوستداران این ماشین قدیمی و نوستالژی هستید می‌توانید طرح‌ آن را برای چاپ روی تیشرتتان سفارش بدهید.

چاپ تیشرت طرح پیکان

استفاده از تبلیغات و یا پیام‌های تبلیغاتی خودروهای مورد علاقه‌ی شما نیز می‌تواند ایده‌ی خوبی برای چاپی متفاوت روی تیشرت و یا حتی هودی شما باشد. تصویری که هم برای شما جذاب است و هم می‌تواند برای افرادی که آن را به تن شما می‌بینند جذاب باشد. پیام‌هایی همچون «شانس بالای سر شما در حال پرواز است» که مربوط به یکی از تبلیغات سال 1347 برای پیکان است، نمونه‌ای پیشنهادی برای چاپ است. این چاپ‌ها می‌توانند به انتخاب شما رنگی و یا سیاه و سفید باشند.

خودروی محبوب و قدیمی ژیان و انواع آن یکی دیگر از ایده‌های نوستالژی برای چاپ روی لباس‌های شما هستند. این خودرو اولین بار در اتوشوی پاریس در سال  ۱۹۴۸ میلادی رونمایی شد و گفته می‌شود تا سال ۱۹۹۰ میلادی با تمام مدل‌هایی که آن زمان تولید شد، حدود ۵میلیون دستگاه فروش داشته ‌است. علت محبوبیت فراوان این خودرو بیشتر به خاطر قیمت ارزان و مصرف بسیار کم بنزین آن بوده است .همچنین پیام‌های تبلیغاتی آن، پوستر فیلم‌های مشهوری که با تصویر اتومیبل طراحی شده اند و یا شخصیت‌هایی که نماد یک اتومبیل هستند می‌توانند ایده‌‌های جالب دیگری باشند که روی تیشرت مورد نظرتان چاپ کنید.

استفاده از لوگوهای قدیمی این اتومبیل‌ها نیز می‌تواند ایده‌ی جذابی باشد. لوگوی شرکت قدیمی تولید خودروی ایران ناسیونال نیز پیشنهاد دیگر ما به شماست. حتی اگر شما تصویری در کنار اتومبیل مورد علاقه‌تان دارید می‌توانید تصویر خودتان را روی تیشرت و یا هودی چاپ کنید. طرح گرافیکی خودروها نیز، پیشنهادی مینیمال برای چاپ روی تیشرت است. درج قیمت‌های اولیه‌ی پیکان نمونه‌ی دیگری است که روی تیشرت‌های ایرانی به چاپ می‌رسد. اگر تمایل دارید چاپ تیشرت شما رنگی باشد باید به کیفیت چاپ و نوع پارچه‌ای که برای چاپ انتخاب کرده‌اید دقت زیادی داشته باشید. همچنین اگر تیشرت شما رنگی است، باید به تضاد و تشابه رنگ طرح و رنگ پارچه دقت کنید که، طرح شما به خوبی دیده شود. به عنوان مثال اگر طرح پیکان گوجه‌ای را برای چاپ روی تیشرت یا هودی انتخاب می‌کنید، باید توجه داشته باشید که رنگ پارچه‌ی لباس قرمز یا نارنجی و این طیف رنگی نباشد زیرا طرح شما دیده نمی‌شود. طرح‌های گرافیکی سیاه و سفید هم روی پارچه‌های با رنگ ملایم بیشتر دیده می‌شوند. پس علاوه بر دقت بر روی طرح مورد علاقه‌تان باید به رنگ و جنس پارچه نیز توجه کنید.

در ادامه چند نمونه از طرح‌های چاپی پیشنهادی برای علاقمندان به اتومبیل را خواهیم دید.

تیشرت اسکانیا بالش طرح اسکانیا

چاپ طرح پژو روی لباس

تیشرت طرح ولوو

چاپ طرح ماشین روی لیوان

دیدگاهتان را بنویسید