بررسی اجمالی
با توجه به اینکه محصولات فروشگاه ما به صورت خام میباشد و بعد از ثبت سفارش کاربر طرح مورد سفارش بر روی محصول چاپ میگردد امکان مرجوعی به هیچ عنوان در این فروشگاه میسر نمیباشد لذا در هنگام سفارش دقت لازم را داشته باشید.

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی کارن چاپ به دقت ملاحظه فرمایید.
استفاده از خدمات ارائه شده توسط کارن چاپ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات کارن چاپ است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کارن چاپ از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کارن چاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کارن چاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

کارن چاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند  و آنها را در اختیار شخص ثالثی قرار نمی دهد.

کارن چاپ متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

در واقع با استفاده از سایت کارن چاپ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات کارن چاپ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط کارن چاپ جزئی از اموال کارن چاپ محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کارن چاپ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کارن چاپ محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط کارن چاپ و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار کارن چاپ است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

 

مسئولیت محتوای سفارشها

مسئولیت این که طرح و عکس های ارسالی  مطابق با قوانین باشد یا خیر بر عهده مشتری می باشد و به دلیل تعدد سفارشات، کارن چاپ امکان بررسی تک تک  محتوای عکس و طرح های ارسالی را ندارد.

بررسی وجود هر گونه غلط املایی ، ایراد در عکس نظیر خط و خش ، علامت و … بر عهده مشتری می باشد اگر همکاران بخش چاپ متوجه این ایرادات شوند به شما اطلاع خوهند داد در غیر اینصورت کارن چاپ مسئولیتی ندارد.

اسکن انواع بارکد

به هیچ عنوان کارن چاپ تضمین اسکن انواع بارکد شامل qr code را نمیکند و در صورت اسکن نشدن بارکد مسئولیت آن بر عهده مشتری می باشد و  مرجوع کردن سفارش امکان پذیر نمی باشد.

 

مغایرت توضیحات و تغییر سفارش ثبت شده

اگر هنگام سفارش به صورت آنلاین محصولی را اشتباه سفارش دادید لطفا حتما از طریق تماس با دفتر کارن چاپ قبل از چاپ به ما اطلاع دهید

بعد از چاپ امکان ویرایش سفارش مقدور نمی باشد.

به هیچ عنوان توضیحات مربوط به محصول مانند رنگ ، سایز و… را  در توضیحات سفارش ننویسید و در قسمت طراحی و سفارش از ویژگی های موجود در هر محصول را دقیق انتخاب نمایید.

 

زمان آماده سازی سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری، اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

زمان آماده سازی هر محصول نسبت به حجم شفارشات از یک روز کاری تا سه روز کاری میباشد و بعد از آماده شدن سفارش بسته تحویل شرکت پست میگردد زمان توزیع محصول توسط اداره پست بستگی به شهر سفارش دهنده دارد که معمولا از دو الی هفت روز کاری زمان میبرد.

قابل ذکر است این زمان تقریبی بوده و در شرایطی مانند قطعی برق ، خرابی دستگاهها و … ممکن است سفارش 1-2 روز با تاخیر آماده شوند و قابل ذکر است.

سفارشهایی که وجه آن پرداخت نشده باشد به عنوان ثبت شده در نظر گرفته نمی شوند.

زمان تحویل پست یا پیک

در کارن چاپ تمام سعی خود را می کنیم تا سفارش شما دقیقا زمانی که به شما گفته ایم به دست شما برسد ولی از آنجا که زمان تحویل مرسولات مخصوصا مرسولات پستی ، تیپاکس و باربری خارج از کنترل ما می باشد و ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی و  … تاخیری در ارسال بسته به وجود آید مسئولیت آن با شرکت حمل کننده می باشد البته قابل ذکر است  ما دقیقا زمانی که به شما گفته ایم مرسوله را تحویل شرکت حمل کننده خواهیم داد.

در صورتی که شما در زمانی که بسته برای شما ارسال می شود در محل حضور نداشته باشید یا به هردلیل دیگری بسته به مبدا برگشت بخود هزینه ارسال دوباره آن بر عهده خریدار می باشد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

کارن چاپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد و  بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

کارن چاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

در سفارش هایی که از طریق پیک در تبریز برای شما ارسال می شود می بایست هنگام تحویل بسته را چک کرده و در صورت آسیب احتمالی همان لحظه به پیک اطلاع دهید

به هیچ عنوان اگر بسته بندی دچار آسیب بود بسته را تحویل نگیرید و با دفتر کارن چاپ هماهنگ نمایید در صورت تحویل بسته بندی آسیب دیده مسئولیت شکستگی با خریدار می باشد.

در سفارشهای پستی ، تیپاکس و … نیز در صورت آسیب احتمالی همان لحظه به پیک اطلاع دهید در غیر اینصورت حداکثر تا 24 ساعت بعد از تحویل باید آسیب وارد شده را به واحد فروش کارن چاپ اطلاع دهید.

اگر سفارش شما توسط شخصی غیر از شما (سرایدار ، لابی من ، حراصت و …) تحویل گرفته می شود موارد فوق را به ایشان اطلاع دهید.

 

اختلاف رنگ

در کلیه کارهای چاپی دیجیتال  10-15 درصد اختلاف رنگ مخصوصا اگر مانیتور شما کالیبره نباشد ممکن و طبیعی می باشد.

اگر کار شما تیراژ می باشد می بایست در مورد رنگ حتما با کارشناسان فروش کارن چاپ هماهنگی های لازم را انجام دهید در غیر اینصورت مسئولیت اختلاف رنگ با چیزی که مد نظر شما می باشد با کارن چاپ نمی باشد.

اختلاف سایز و برش

ابعاد و سایز های محصولات به دلیل اینکه تولید کننده آنها اکثرا کارن چاپ نبوده امکان دارد دارای 1-2 سانت اختلاف با چیزی که داخل سایت نوشته است باشند و ابعاد ذکر شده در سایت ابعاد تقریبی می باشند.

در برخی محصولات مانند کوسن و تابلو فرش اختلاف سایز دقیق به دلیل دوخت بعد از چاپ امکان دارد به ۳_۴ سانت نیز برسد.

در حاشیه عکس خود محتوای مهمی قرار ندهید امکان حذف حاشیه بعد از برش می باشد.

در صورتی که سایز دقیق محصول برای شما مهم می باشد می بایست ابعاد دقیق را هنگام سفارش از مسئول فروش کارن چاپ بپرسید.

اختلاف سفارش در زمانهای مختلف

محصولات کارن چاپ در سری تولیدهای مختلف کارخانه های ایران و چین تولید می شود و امگان دارد اگر محصولی را در تاریخهای مختلف سفارش میدهید تغییراتی جزیی در محصول وجود داشته باشد.

به عنوان مثال رنگ لیوان داخل رنگی که چند ماهه پیش خریداری کرده اید با لیوانی که امروز خریداری می کنید متفاوت باشد و کمی تیره تر یا روشن تر باشد.

در کارهای تیراژ نیز امکان اختلاف جزیی در محصولات می باشد.

نمونه گیری در کارهای تیراژ

به دلیل تعداد زیاد سفارشها اینکه به خاطر داشته باشیم سفارش ثبت شده ی شما قبلا به عنوان نمونه برای شما چاپ شده است یا خیر تقریبا غیر ممکن است. به همین دلیل هنگام سفارش اینگونه در نظر میگیریم که شما قبلا نمونه محصول را دریافت کرده،بررسی کامل و تستهای مورد نظر روی آن انجام داده و مورد تایید شما بوده است و به همین خاطر امکان مرجوعی سفارشهای تیراژ امکان پذیر نمی باشد.

محل قرارگیری و برش عکس یا طرح روی محصول

محل قرارگیری عکس شما روی محصولات چه از طریق سایت چه روشهای دیگر که ثبت سفارش انجام میدهید ممکن است چند سانت مخصوصا در کارهایی که تیراژ نمی باشند متفاوت باشد.

 

در محصولاتی که شکل خاصی دارند مانند پازل  قلبی ، کوسن قلبی و قابهای موبایل  به دلیل شکل خاصی که این محصولات دارند ممکن است قسمتی از عکس حذف شود و یا در قاب موبایل در قسمت دوربین قرار بگیرد.

اگر محل قرارگیری طرح برای شما بسیار مهم می باشد می بایست این موضوع را به کارشناسان فروش کارن چاپ اطلاع دهید.

 

 حداکثر سایز چاپ

 

حداکثر سایز قابل چاپ محصولات در توضیحات آن قید شده و هنگام طراحی نیز اگر سایز از حد قابل قبول بزرگتر باشد به شما اخطار داده خواهد شد.

اگر محصولی را بزرگتر از حداکثر سایز قابل قبول سفارش دهید فایل توسط ما  تغییر سایز داده و چاپ خواهد شد.

 

شرایط سفارش

خریدار فقط تا زمانی که محصول درخواستی چاپ نشده است امکان لغو سفارش را دارد و در صورتی که سفارش چاپ شده باشد حتی اگر برای مشتری ارسال نشده باشد امکان لغو و استرداد وجه ممکن نمی باشد.

در صورتی که به هر دلیل امکان انجام سفارش برای کارن چاپ ممکن نباشد سفارش را لغو کرده و وجه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری سایت کارن چاپ می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت کارن چاپ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای کارن چاپ محفوظ است. کارن چاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری سایت کارن چاپ می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

 

 شرایط  ارسال و پرداخت:

شرایط ارسال و پرداخت در صفحه راهنمای ثبت سفارش و راهنمای خرید ذکر شده است.

 

به هردلیلی سفارش توسط خریدار لغو شود در صورتی که کار چاپ شده باشد، خریدار می بایست کل مبلغ سفارش را پرداخت نماید.

اگر سفارش توسط مشتری مرجوع شود و امکان چاپ مجدد برای کارن چاپ به تشخیص کارشناس کارن چاپ میسر نباشد هزینه ارسال و مرجوعی با مشتری می باشد و کارن چاپ فقط مبلغ محصول خریداری شده را مرجوع خواهد کرد.

 

پیک ، مامور پست ، مامور تیپاکس و … بسته شما را تا درب ساختمان برای شما می آورند و به دلیل همراه داشتن سایر بسته ها امکان تحویل درب واحد شما را ندارند.

مامور پست ، پیک ، تیپاکس و … وظیفه ای برای تماس تلفنی با شما اگر در محل حضور نداشته باشید را ندارند.

سفارشهایی که به صورت تیراژ ثبت شده و از تخفیف کارهای تیراژ بهره مند شده اند شامل ارسال رایگان نمی باشند.

 حداقل سن

حداقل سن برای استفاده از خدمات کارن چاپ 18 سال می باشد.

نمایندگی

کارن چاپ در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی کارن چاپ اطلاع دهید.

 

سفارشهای فورس ماژور (فوری)

زمان آماده سازی هر محصول به صورت جداگانه در توضیحات محصول قید شده است ولی اگر درخواست انجام سفارش فوری دارید لطفا با واحد فروش هماهنگ کنید.

سفارشهای فوری شامل هزینه اضافه خواهند شد که همکاران بخش فروش هنگام تماس به شما مقدار آن را اطلاع خواهند داد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، کارن چاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

کارن چاپ خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.