مجله خبری کارن چاپ

ایده هایی برای تیشرت بهاری

ایده‌های برای تیشرت بهاری

با فرارسیدن فصل بهار و گرم شدن هوا، زمان مناسبی برای پوشیدن تیشرت‌های نخی است. داشتن یک تیشرت چاپی با طرح بهاری می‌تواند شکلی زیبا و متفاوت‌تر به لباس شما بدهد. در این مقاله چند پیشنهاد بهاری بروز و متفاوت را به شما خواهیم داد. این طرح‌ها می‌توانند برای ایده‌ی آنچه روی تیشرت شما چاپ می‌شود الهام بخش باشند.

طرحی به رنگ سال!

چند ماه پیش موسسه‌ی پنتون رنگ سال را که «very peri» نام دارد و در خانواده‌ی رنگ‌های بنفش است معرفی کرد. استفاده از این رنگ ملایم برای یک چاپ روی تیشرت می‌تواند ایده‌ی جذابی باشد. بهار و طبیعت پر از رنگ‌های هم خانواده‌ی رنگ سال هستند که می‌توانید از آن استفاده کنید و الهام بخش شما باشد.

استفاده از طرح کلاژ با فرم‌های مثلث و لوزی که ترند سال است، به همراه تصاویر طبیعتی به رنگ سال می‌تواند ایده‌ی خوبی برای طرح روی تیشرت برای چاپ باشد.

تیشرت رنگ سال 1401

تیشرت رنگ سال

شکوفه‌های بهاری!

یکی از نمادهای فصل بهار که می‌توان برای چاپ عکس روی تیشرت از آن الهام گرفت، شکوفه‌های بهاری است که در این فصل نوید زندگی دوباره در طبیعت هستند.

تیشرت بهاری

این طرح که ترند سال 2022 نیز است با بهره گیری از رنگ سال برای زمینه‌ی لباس و طرح شکوفه، ایده‌ی جذابی برای چاپ روی تیشرت نخی بهاری است. به ترکیب رنگ‌ها دقت کنید که طیف رنگ بنفش و آبی چگونه کنار هم دیده می‌شوند.

تیشرت طرح بهاری

یک طرح ترکیبی و کلاژ که می‌تواند ایده‌ی خوبی برای چاپ روی تیشرت بهاری باشد. استفاده از فرم‌های هندسی در کنار گل و شکوفه می‌تواند جذاب باشد.

طرح طبیعت!

مهم‌ترین ویژگی فصل بهار سبز و زنده شدن دوباره‌ی طبیعت است. استفاده از طرح طبیعت و گیاهان سبز ایده‌ی دیگری است که می‌توانید با چاپ روی یک تیشرت نخی حال و هوایی بهاری به پوششتان ببخشید.

تیشرت چاپی

طرح یک گلخانه‌ی سبز با رنگ‌های بهاری ایده‌ی جذابی است که پس زمینه‌ی سفید تیشرت باعث بیشتر دیده شدن آن می‌شود. البته این تیشرت می‌تواند برای هر فصلی مناسب و جذاب باشد.

طرحی گرافیکی و کلی از طبیعت با رنگ یکدست سبز به خوبی پیام فصل بهار را می‌رساند و در عین سادگی جذابیت دارد. این سبک سادگی به نوعی امضای برند معروف آدیداس نیز محسوب می‌شود که شما نیز از آن می‌توانید الهام بگیرید.

تیشرت با طزح طبیعت

هرچند این طرح، نماد رشد ثروت است، اما آغاز سال جدید و آرزو برای رشد و افزایش ثروت در فرهنگ ما قدمتی دیرینه دارد. این تیشرت می‌تواند طرحی جالب و متفاوت برای چاپ روی تیشرت شما باشد و یا از آن ایده بگیرید.

هم قدم با ترندهای روز

با رونمایی از مجموعه‌های بهار و تابستان  امسال برندهای مشهور دنیا در هفته‌های فشن معتبر جهانی، برخی از آیکون‌ها تبدیل به ترند سال شده‌اند. شما می‌توانید با انتخاب طرح این آیکن‌ها تیشرتی مطابق مد روز چاپ کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که هنگام انتخاب این طرح‌ها به ماندگاری آن فارغ از مد روز نیز توجه داشته باشید.

تیشرت طرح پروانه

طرح‌های پروانه‌ای یکی از ترندهای روز فشن سال 2022 است. خود پروانه نیز یادآور و نماد شکوفایی فصل بهار و گل‌های بهاری است. انتخاب تصویر یا یک طرح گرافیکی مرتبط با پروانه، پیشنهاد دیگر ما به شما برای چاپ روی تیشرت مناسب فصل بهار و تابستان است. برای این طرح می‌توانید از فرم‌ها یا ترکیب آن با آیکن‌های دیگر کمک بگیرید. به این منظور می‌توانید به سراغ سایت‌هایی همچون پینترست مراجعه کنید تا در ایده‌ی چاپ طرح دلخواه به شما پیشنهادات جالبی را ارائه بدهند.

تیشرت طرح اسکوئید گیم

«اسکوئید گیم» یکی از سریال‌های پرسرو صدای سال 2021 بود که تاثیر آن در همه‌ی دنیا فراتر از هنر هفتم است. این تاثیرات به دنیای فشن نیز کشیده شد و هرچند این سریال به پایان رسیده است اما تاثیرات آن در میان مخاطبانش و دنیای اقتصاد همچنان ادامه دارد. طرح معروف این سریال یکی دیگر از ایده‌های قابل چاپ روی تیشرت است. بازیگران این سریال نیز طرفداران زیادی پیدا کرده اند که اگر شما نیز طرفدار شخصیت‌های سریال هستید می‌توانید تصویر یا طرحی گرافیکی از آن‌ها را روی تیشرت خود چاپ کنید. رنگ آبی، سبز، مشکی و سفید برای این طرح بسته به رنگ پارچه‌ی تیشرت، می‌توانند جذاب باشند.

سال ببر؛طرح ببر!

همانطور که می‌دانید سال 1401 سال ببر است. انتخاب طرح ببر نه تنها مصادف با نماد سال جدید شده بلکه طرح پلنگی و پوست ببر نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم طرفدار این طرح و نقش هستید می‌توانید برای طرح چاپی روی تیشرت به سراغ آن بروید. ببر از گذشته نماد بی‌باکی، دلیری و شجاعت بوده است که انتخاب طرح آن برای لباس نیز نشانه‌ی قدرت ریسک پذیری برای متفاوت بودن است.

تیشرت طرح ببر

طرح گرافیکی و فرم نقاشی ببر روی تیشرت یکی از ایده‌های جالبی است که می‌توانید از آن الهام بگیرید.

تیشرت گرافیکی

طرح کاملا گرافیکی برای چاپ روی تیشرت

تیشرت بهاری

استفاده از پترن پوست ببر ایده‌ی دیگری است که برای چاپ روی تیشرت می‌توان از آن الهام گرفت.

تیشرت طرح حیوانات

ترکیب طرح گرافیکی و تصویر واقعی ببر نیز می‌تواند برای بعضی سلیقه‌ها جذاب باشد.

نشان‌های بهاری

فصل بهار زمان سفر و نو شدن است. استفاده از نمادهای این موضوع و حتی تایپوگرافی‌های مرتبط با آن نیز می‌تواند ایده‌ی خوبی برای چاپ روی تیشرت شما باشد.

تیشرت بهاری

اگر عید و شروع فصل بهار برای شما یادآور سفر است، طرحی که آن را نشان بدهد می‌تواند برایتان جذاب باشد. یک طرح گرافیکی پر از رنگ‌های شارپ از زمین و هواپیمای دور آن یک ایده‌ی خلاقانه برای نشان دادن علاقه‌ی شما به سفر است. انتخاب تیشرت ساده‌ی سفید برای چاپ این طرح نیز بسیار هوشمندانه است.

تیشرت طرح تبریک عید

می‌توانید با یک پیام به استقبال بهار بروید! جمله‌ی «بهار سلام!» به انگلیسی یا فارسی و ترکیب آن با نمادهای بهاری ایده‌ی دیگری است که می‌توانید از آن الهام بگیرید.

تیشرت بهاره و تابستانه

فصل بهار نوبت درآوردن کفش‌های راحتی و تابستانی است. همین طرح نیز می‌تواند ایده‌ای باشد برای تیشرت بهاری و تابستانی شما!

دوست دارید در فصل بهار به کجا سفر کنید؟ چاپ مقصد سفر بهاری خود روی تیشرت ایده‌ی جالب دیگری است که می‌توانید به سراغ آن بروید.

تیشرت عید

این‌ موارد تنها چند ایده برای انتخاب طرح مناسب شماست. می‌توانید هر یک از این طرح‌ها را به کارن چاپ سفارش دهید و بهاری خنک و متفاوت داشته باشید!

1 دیدگاه در “ایده هایی برای تیشرت بهاری

دیدگاهتان را بنویسید