مجله خبری کارن چاپ

تیشرت های چاپی معروفی که رسانه ای شدند

تیشرت ها چاپی معروفی که رسانه ای شدند

اگر نگاهی به تاریخچه‌ی تیشرت‌های چاپی بیندازید متوجه می‌شوید که اولین دلیل تولید این تیشرت‌ها، انتقال پیامی در قالب یک شعار است که گاهی نکته‌ی بسیار مهمی به همراه دارد. از طرفی سلبریتی‌ها تاثیر بسیار زیادی روی انتخاب‌های اقشار مختلف جامعه دارند. گاهی یک بازیگر یا خواننده‌ی محبوب می‌تواند فروش یک محصول یا برند را بالا ببرد و یا به سقوط برساند. همچنین در جریانات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیر به سزایی دارند. در این مطلب به پنج نفر از چهره‌های مشهور و محبوبی می‌پردازیم که با یک تیشرت سعی در انتقال پیامی داشتند که نظر رسانه‌های بسیاری را به خود جلب کرده و روی دنبال کنندگان این افراد تاثیر گذاشته و بازخورد فراوانی داشته است.

تیشرت ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام تاجر، مدل، طراح مد، خواننده و ترانه‌سرای 47 ساله‌ی انگلیسی است. او ابتدا به خاطر عضویتش در گروه اسپایس گرلز مشهور شد. او همسر دیوید بکهام، فوتبالیست مشهور است و حتی پیش از ورود به عرصه‌ی مد با لباس‌هایی که به همراه همسرش در فرش‌ قرمزها و موقعیت‌های مختلف می‌پوشید، مشهور شد. ویکتوریا در صفحه‌ی اینستاگرام خود بسیار فعال است و عکس‌های زیادی از خود به اشتراک می‌گذارد. ویکتوریا اغلب در تصاویری که از او منتشر می‌شود لبخندی به لب ندارد و همیشه با نظرات و انتقادات بسیار مخاطبان همراه است. در همین راستا، این عضو سابق گروه موسیقی اسپایس گرلز یک تیشرت چاپی سفارشی به تن کرد که روی آن نوشته شده بود«فشن، لبخند من را گرفت». این شعار که توجه رسانه‌های بسیاری را به خود جلب کرد احتمالا اشاره به قوائد نانوشته‌ی دنیای فشن دارد که به مدل‌ها چهره‌ای بی‌روح بخشیده؛ هرچند اکنون جنبش‌ها و تغییر استراتژِی‌های زیادی برای تغییر تفکر و نگاه‌ها رخ داده است و به نظر می‌‎آید این چهره‌ی ویکتوریا بکهام یک انتخاب شخصی باشد.
یک پیام روی تیشرت که توضیحی درباره‌ی مشخصه‌ی رفتاری و ظاهری شما باشد، ایده‌ی جالبی است که می‌توانید به عنوان طرح دلخواهتان برای چاپ روی تیشرت یا چاپ روی هودی انتخاب کنید.

تیشرت ویکتوریا بکهام

تیشرت متیو مک کانهی

متیو مک کانهی هنرپیشه ، نویسنده و کارگردان 52 ساله‌ی آمریکایی که با فیلم مشهوری همچون «گرگ وال استریت» شناخته می‌شود و توانسته است جوایز بسیاری همچون جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد و یا گلدن گلوب را دریافت کند. این بازیگر هالیوودی نه تنها به عنوان بازیگر بلکه یک نیکوکار نیز شناخته می‌شود. بازیگر فیلم «Gold» یا «طلا»، سال 2012 ازدواج کرد و سه فرزند دارد. او بعد از به دنیا آمدن دخترش ویدا، یک تیشرت چاپی سفارشی به تن کرد که روی آن نوشته شده بود « ویدا زیباست». او این تیشرت را به شکل روزمره می‌پوشید و توجه عکاسان و خبرنگاران زیادی را به خود جلب کرد که حرکت بازیگر فیلم « باشگاه خریداران دالاس» با واکنش‌های مثبت بسیاری از سوی مردم نیز همراه بود. پیامی درباره‌ی نزدیکان و یا کسانی که دوستشان دارید، ایده‌ی دیگری است که می‌تواند جالب و تاثیرگذار باشد. حتی می‌توانید پیامی از خودتان برای شخص مورد نظرتان روی تیشرت چاپ کنید و به او هدیه دهید؛ درست مثل یک نامه‌نگاری اما به سبک مدرن و ماندگارتر!

تیشرت متیو مک کانهی

تیشرت جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون هنرپیشه، خواننده، شخصیت تلویزیونی و طراح مد 41 ساله‌ی آمریکایی است که بیشتر با برنامه‌های تلویزیونی‌اش شناخته می‌شود. برخی از افراد مشهور از توجه مداوم پاپاراتزی‌ها متنفرند و آن را مزاحمت می‌دانند. برخی دیگر هم  این توجه را فرصتی عالی برای ساکت کردن منتقدان خودشان می‌دانند. سیمپسون جزو دسته‌ی دوم است که در سال 2000 میلادی، پس از دریافت انتقادات تند بسیاری درباره‌ی رفتار خود در برنامه‌ی تلویزیونی‌اش، با یک تیشرت چاپی در خیابان‌ها حاضر شد که روی آن نوشته شده بود «بی‌استعداد اما متصل»! این تیشرت او توجه رسانه‌ها را به خود معطوف کرد. البته می‌توان از این پیام دو برداشت داشت، جوابی به مخالفانش و یا اشاره به ارتباطات او با اهالی هالیوود! گاهی یک پیام کوتاه در لباس افراد مشهورمی‌تواند بسیار موثرتر از یک بیانیه یا مصاحبه‌ی طولانی باشد. چاپ پیامی در پاسخ به پرسش‌ها و نظرات اطرافیان روی تیشرت، شیوه‌‌ی رایجی است که قابلیت جلب توجه دیگران را دارد.

تیشرت جسیکا سیمپسون

تیشرت پاریس هیلتون

پاریس ویتنی هیلتون 40 ساله، یک شخصیت رسانه‌ای، اجتماعی، تاجر، مدل، خواننده و بازیگر آمریکایی است. او نوه‌ی کنراد هیلتون مشهور، مؤسس هتل‌های هیلتون است. پاریس هیلتون به علت رفتارها و صحبت‌هایش، شخصیتی محبوبی به حساب نمی‌آید و منتقدان بسیاری دارد اما با این همه توانسته است شهرت و ثروت بسیاری کسب کند. جالب است بدانید او در رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۰۷ به‌عنوان «بیش‌ازحد ارزش‌گذاری‌شده‌ترین سلبریتی جهان» ظاهر شد. او که هم‌اکنون دنبال‌کنندگان بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارد، با یک تیشرت چاپی که روی آن نوشته بود « من عاشق کفش‌ها، کیف‌ها و پسران هستم»، توجه مردم و رسانه‌های خبری را به خود جلب کرد. برخی معتقدند او با این تیشرت و محتوای چاپ‌شده روی آن، شخصیت و تفکر واقعی‌اش را بیان کرده است. پوشیدن یک تیشرت چاپی که روی آن علایق فردی شما بیان شده باشد، ایده‌ای است که طرفداران زیادی دارد و بازار تقاضای آن پررونق است.

تیشرت پاریس هیلتون

تیشرت بریتینی  اسپیرز

بریتینی اسپیرز که در اوایل دهه‌ی 2000 میلادی به ستاره‌ی درخشان موسیقی پاپ تبدیل شد، اکنون با حواشی مرتبط با مشکلات قانونی اموال و اختیاراتش، رابطه‌اش با نامزد ایرانی، سام اصغری و فعالیتش در اینستاگرام خود، خبرساز شده است. این ملکه‌ی پاپ، در سال 2021 پس از کشمکش‌های قضایی فراوان، توانست اختیارات اموال خود را از پدرش پس بگیرد. بریتینی که در همه‌ی سال‌های فعالیت خود با حواشی مختلفی درگیر بوده، تیشرت‌های چاپی بسیاری به تن کرده است. کافیست سری به پینترست بزنید تا تصاویر مختلفی از این خواننده‌ی مشهور با تیشرت‌های چاپی مختلف ببینید که از چشم پاپاراتزی‌ها دور نمانده است. برای نمونه او در سال‌های اوج فعالیتش، یک تیشرت صورتی می‌پوشید که روی آن جمله‌ی « من رویای آمریکایی هستم» چاپ شده بود. این تیشرت در زمان خود رسانه‌ای شد و البته هواداران بریتینی مشهور، برای خرید آن تقاضای بسیاری داشتند. جالب است بدانید که اکنون نیز این تیشرت تولید می‌شود و در مراکز خرید یا در قالب فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد.

تیشرت بریتینی  اسپیرز
اگر فکر می‌کنید شما هم پیامی اختصاصی درباره‌ی خودتان دارید، می‌توانید دست به کار شوید و آن را روی یک تیشرت چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید