مجله خبری کارن چاپ

ست کردن تیشرت چاپی با استایل ماکسیمال

ست کردن تیشرت چاپی با استایل ماکسیمال

یکی از سبک‌هایی که به راحتی می‌توانید تیشرت چاپی خود را در هر طرح و رنگی، با آن ست کنید، استایل ماکسیمال است. طرفداران استایل ماکسیمال بدون شک شجاعت بسیار زیادی در انتخاب استایلشان دارند. زیرا این سبک به اغراق در هر چیزی اشاره دارد. به این معنی که شما در این نوع پوشش می‌توانید از هر رنگ، اکسسوری به خصوص در سایزهای بزرگ و ... در استایل خود استفاده کنید. کسانی که به اکسسوری‌های بزرگ و پرزرق و برق یا کیف‌های خاص و بزرگ علاقه دارند، این سبک پوشش به شدت برای آن‌ها مناسب است. زیرا دست شما در انتخاب هر نوع لباس و رنگی آزاد می‌گذارد. برخی لباس‌های این سبک شامل: لباس‌های دنباله‌داری که روی زمین کشیده می‌شوند، لباس‌های اورسایز، خزهایی با رنگ نئون، پارچه‌هایی با طرح‌های شلوغ و رنگارنگ و ... است. اگر می‌خواهید استایلی جذاب و در عین حال پرزرق و برقی داشته باشید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله شما را با سبک ماکسیمال آشنا می‌کنیم.

سبک ماکسیمال چیست؟

سبک ماکسیمال در حقیقت سعی دارد با استفاده حداکثری و اغراق‌آمیز از لباس‌ها، رنگ‌ها و اکسسوری، جلوه‌ای خاص و متفاوت را ارائه دهد. استفاده از لباس‌های لایه لایه روی هم (در فصل زمستان)، رنگ‌های جیغ، لباس‌های چاپی و طرح‌دار شلوغ و اکسسوری‌های زیاد و بزرگ از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز این نوع سبک به حساب می‌آیند. این سبک دقیقا عکس سبک مینیمال است که در مقاله قبلی در مورد ست کردن تیشرت چاپی با استایل مینیمال صحبت شد. در سبک مینیمال شما از اکسسوری‌های کوچک و ساده و لباس‌هایی با رنگ‌بندی محدود استفاده می‌کنید. در حالی که در سبک ماکسیمال شما آزادی انتخاب بیشتری در انتخاب اکسسوری و حتی رنگ لباس‌هایتان دارید. در سبک مینیمال شما هرگز از لباس‌ها و طرح‌های اغراق‌آمیز استفاده نمی‌کنید. اما در ماکسیمال می‌توانید در کنار مینیمال از آیتم‌های ماکسیمال استفاده کنید. به این معنی که از لباس‌هایی با رنگ‌های خنثی، ساده و تک رنگ اما بزرگ (اورسایز) و کیف‌های بزرگ استفاده کنید. در حقیقت شما در سبک ماکسیمال می‌توانید در عین اغراق‌آمیز بودن از سادگی نیز بهره‌مند شوید.

استایل ماکسیمال چیست

تاریخچه استایل ماکسیمال

اگر به تاریخ هنر علاقه داشته باشید، بدون شک آثار و تاریخ عصر باروک و روکوکو را مطالعه کرده‌اید. در این دوران هنرمندان علاقه بسیار زیادی به استفاده از جزئیات در آثار خود داشتند. برخی این دوران را شروع سبک ماکسیمال می‌دانند. از آن دوران به بعد سبک ماکسیمال در پوشش بانوان آن دوران به وفور به چشم می‌خورد. البته در برخی دوران نیز بنا به دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مردم این سبک پوشش نقش کم‌رنگی داشته است. در عصر حاضر نیز چند سالیست سبک ماکسیمال رونق گرفته و علاوه بر پوشش در دکوراسیون داخلی منازل نیز به وفور دیده می‌شود.

تاریخچه استایل ماکسیمال

با توجه به آثار هنرمندان در تاریخ، سبک ماکسیمال نماد افراد ثروتمند و خاص هر جامعه‌ای بوده است. این استایل به دلیل استفاده از لباس‌های چند لایه و اکسسوری‌های بسیار، سبکی گران قیمت است. به همین دلیل اگر به آثار هنری گذشتگان بنگرید، در لباس‌ها و پوشش‌های پادشاهان، ملکه‌ها و افراد ثروتمند شاهد این سبک خواهید بود.

چگونه یک استایل ماکسیمال جذاب داشته باشیم؟

برای آن که بتوانید یک استایل ماکسیمال بسیار جذاب برای خود بسازید باید آیتم‌های مهم این سبک را که شامل: لباس‌های ساده یا طرح‌ دار، اکسسوری‌های بزرگ و خاص، رنگ‌های جیغ و تیشرت‌های چاپی با طرح‌های مختلف است، در نظر بگیرید. این سبک به ویژه در فصل زمستان که نیاز دارید برای گرم شدن چند لایه لباس روی هم بپوشید، بسیار مناسب است. بنابراین می‌توانید از لباس‌های چند تکه که با هم متفاوت هستند، تیشرت‌های طرح‌دار متنوع که حتی می‌تواند با چاپ طرح دلخواه شما باشد، با رنگ‌بندی‌های مختلف، کیف‌های بزرگ و اکسسوری‌های دلخواه خود استفاده کنید. اما قبل از هر چیزی تیشرت، شلوار و لباس‌های خود را انتخاب کنید. سپس به سراغ اکسسوری، کیف، کفش، ساعت و ... بروید. این موارد در حقیقت تکمیل کننده استایل ماکسیمال شما هستند.

استایل ماکسیمال و اصول ست کردن آن

رنگ لباس‌هایتان را با جسارت و شجاعت تمام انتخاب کنید. از رنگ‌های نئونی و براق که بیشتر جلب توجه می‌کنند، در استایل خود به کار ببرید. در انتخاب اکسسوری هیچ گونه محدودیتی ندارید. از هر نوع اکسسوری و هر تعداد که بخواهید می‌توانید استفاده کنید. اما برای آن که اصالت این سبک حفظ شود، از اکسسوری‌های فانتزی با تناژ رنگ‌های گرم بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال برای اکسسوری‌های مناسب این استایل می‌توان به ساعت‌های فانتزی، گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ، عینک‌های فانتزی و گردنبندهای خاص اشاره کرد. برای لباس‌هایتان از چاپ عکس روی تیشرت یا چاپ متن، با طرح‌های خاص و شلوارهای رنگی استفاده کنید.

آقایانی که به تیشرت‌ها و پیراهن‌های رنگی با طرح‌های شلوغ علاقه دارند، می‌توانند استایل ماکسیمال مناسبی برای خود بسازند. مثلاً پوشیدن پیراهن طرح‌دار و کراوات راه راه همراه با کت تک رنگ و شلوار کتان یک استایل ماکسیمال مناسب و جامعه پسند برای آقایان علاقه‌مند به این سبک است.

استایل ماکسیمال مردانه

پوشیدن لباس‌های لایه لایه مختص فصل زمستان است. بدون شک شما در تابستان نمی‌توانید چند لایه لباس روی هم بپوشید. پس برای سبک ماکسیمال در تابستان می‌توانید از تیشرت‌های طرح‌دار اورسایز با شلوارای رنگی کوتاه در استایل خود استفاده کنید. همچنین پوشیدن عینک‌های بزرگ نیز استایل شما را جذاب‌تر خواهد کرد. خانم‌ها نیز در فصل تابستان می‌توانند از دامن‌های رنگ جیغ با طرح شلوغ و تیشرت‌های طرح‌دار در کنار اکسسوری‌های خاص و کیف بزرگ استفاده کنند. همان‌طور که می‌بینید پوشیدن لباس به سبک ماکسیمال اصلاً کار سختی نیست. شما در انتخاب لباس‌ها و رنگ‌ها کاملاً آزاد هستید. از هر نوع کیف، کفش، عینک، ساعت و ... در هر طرح و رنگی می‌توانید استفاده کنید. کسانی که به دیده شدن و جلب توجه اهمیت بسیار زیادی می‌دهند، این سبک به شدت برای آن‌ها مناسب است.

استایل ماکسیمال زنانه

جمع بندی: همان‌طور که در این مقاله خواندید، در سبک ماکسیمال افراط، بی‌پروایی، پیچیدگی و فرم‌های اغراق‌آمیز از مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. یکی از دلایل محبوب بودن این سبک در جامعه نیز همین راحتی و آزادی انتخاب در نوع پوشش است. شما در این سبک می‌توانید حتی رنگ‌هایی را که هیچ ارتباطی با هم ندارند، در کنار هم استفاده کنید. دیده شدن و جلب توجه کردن، اصل مهم در این سبک است. شما به راحتی می‌توانید در لباس‌های خود از پارچه‌های براق، پولکی، ترکیب گیپور و چرم و ... استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای شما در انتخاب لباس، رنگ، اکسسوری و ... وجود ندارد. بنابراین می‌توانید تیشرت‌های چاپی خود را در هر طرح و رنگی با این سبک ست کنید و یک استایل بسیار جذاب برای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید