مجله خبری کارن چاپ

چاپ طرح محرم برای تولیدی های لباس – به روش چاپ دی تی اف

چاپ طرح محرم

در این مقاله همراه ما باشید تا درباره چاپ لباس محرم صحبت کنیم. لباس محرم پوششی است که جوانان با شروع ماه سوگواری محرم برای خود انتخاب می­کنند تا هم احترام این ماه عزیز را حفظ کنند و هم شیک و خوشتیپ به­نظر برسند.

اما اگر قصد چاپ طرحی خاصی برای تیشرت داشته باشیم یا بخواهیم تیشرتی با موضوع محرم بخریم باید چه کاری انجام دهیم؟

آیا روشی ساده­تر از خرید حضوری وجود دارد که بتواند نیاز ما را تامین کند؟ اگر می­خواهید پاسخ این سوالات را بدانید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در این مقاله از راه­های خرید عمده تیشرت چاپی محرم نیز سخن خواهیم گفت تا نیاز تولید­کنندگان برطرف شود.

خرید تی­شرت برای ماه محرم

ماه محرم برای اکثر ایرانیان مسلمان ماه مهمی است. معمولا در دهه­های ابتدایی محرم عزاداری­های حسینی در دسته ­ها و هیئت­های عزاداری برگزار می­شود و از تمام سنین و جنسیت­ها نیز در این مراسم­های باشکوه حضور دارند.

بخش زیادی از حاضران این مراسم­ها را جوانان تشکیل می­دهند. خوشبختانه در دهه­های اخیر استقبال جوانان از محرم رو به افزایش بوده و همچنان هم هر سال بیشتر می­شود.

نسبت به دهه­های گذشته سلیقه جوانان در انتخاب لباس عوض شده و امروز بیشتر آنها از ترکیب­هایی مانند شلوار و تی­شرت که ترکیب ساده­ای هم هست استفاده می­کنند. معمولا بیشتر جوانان به احترام این ماه عزیز لباس مشکی یا حتی لباس­هایی با طرح محرمی تهیه می­کنند.

عمده این لباس­ها که چاپ طرح محرم دارند در بکگراندی مشکی چاپ می­شوند و بر روی آن طرح­های مختلفی با موضوعات محرم قرار می­گیرد. نوشته­ها نیز معمولا سبز، قرمز و سفید هستند. شما بسته به سلیقه خود می­توانید هر طرحی را انتخاب کنید.

البته که این لباس­ها می­توانند برای پیاده روی اربعین نیز مورد استفاده قرار بگیرند. تیشرت اربعین نیز یکی از محصولات پرفروش ماه صفر ماه است و بسیاری برای تکمیل عزاداری خود دوست دارند که حتی در این ایام لباس مشکلی بر تن داشته باشند.

در محرم چه طرح­هایی بیشتر خریدار دارد؟

طرح­های مختلفی به مناسب این ماه تولید می­شود که همگی آنها با مضامین محرم و کربلا ارتباط تنگاتنگی دارد. گاهی ممکن است نگاره­هایی مربوط به این ایام باشد.

بیشتر طرح­های محرمی نوشته­های هستند که به‌شکلی به محرم مربوط می­شوند.

. معمولا تی­شرت­هایی که دارای طرح هستند نسبت به تی­شرت­های ساده جذابیت بیشتری دارند و جوانان جذب آنها خواهند شد. طرح­های محرمی آنقدر تنوع دارند که انتخاب بین آنها کمی سخت است.

البته تا حدی هم بستگی دارد به اینکه شما می­خواهید طرح شما در کدام قسمت تی­شرت قرار داده شود. برای نمونه بعضی از افراد دوست دارند که جلو تی­شرت یا در قسمت سینه تنها چاپ داشته باشد. بعضی طرح کوچکی در سمت راست تی­شرت را ترجیح می­دهند.

بعضی هم دوست دارند که طرح تی­شرت بر پشت آن چاپ شود. در مواردی هم چاپ بر کنار یا حتی بازو انجام می­شود که در نوع خود جذاب است.

تمامی این انواع چاپ از لحاظ نقطه را می­توان به­صورت ترکیبی نیز به­کار برد و بر جذابیت تی­شرت یا هر لباس دیگری که دارای طرح چاپی است افزود.

برای خرید تی­شرت به کجا مراجعه کنیم؟

معمولا سوال بعدی که برای کاربران ایجاد می­شود این است که برای خرید چنین محصولاتی به کجا مراجعه کنیم. امروز خلاف گذشته روش­های خرید و حتی گزینه­های آن بسیار متنوع شده که کار را سخت می­کند.

برای اینکه در این تنوع سردرگم نشوید بهتر است خودتان را محدود کنید و گزینه­هایی که ویژگی­های لازم را ندارند از انتخاب خود حذف نمایید.

بسیاری هنوز برای خرید مراجعه حضوری را ترجیح می­دهند. خرید حضوری امروز درحال منسوخ­شدن است. در خرید حضوری شما مجبور هستید ترافیک، جای پارک و مواد متعددی را تحمل کنید با شرط اینکه محل خرید نزدیک شما باشد.

خرید اینترنتی امروز دارای مزیت­های بسیار زیادی است و نسبت به خرید حضوری ترجیح داده می­شود. در خرید اینترنتی کار شما بسیار راحت است و دیگر نیاز نیست شخصا به جایی مراجعه کنید.

اما برای خرید باید فروشگاه امنی را در نظر بگیرید که امنیت خرید شما تضمین کند. برای نمونه کارن شاپ فروشگاهی معتبر است که شما می­توانید از آن انواع تیشرت محرم و تیشرت اربعین را با طرح­های مختلف خریداری نمایید. با وجود این فروشگاه دیگر نیاز نیست باید خرید لباس محرم خود نگران باشید.

خرید عمده تی­شرت با طرح محرم

علاوه بر خرید تکی که در قسمت قبل آن را به­طور مفصل بررسی کردیم بسیاری از افراد با شروع ماه محرم به­دنبال خرید عمده تی­شرت و لباس محرم هستند.

بسیاری از آنها ممکن است خودشان قصد فروش چنین لباس­هایی را داشته باشند. چاپ لباس محرم به­شکل عمده برای تولیدکنندگان هزینه کمتری خواهد داشت. برخی نیز برای هیئت­های عزاداری و دسته­ها به­دنبال لباس متحد­الشکل هستند که جلوه دسته را زیباتر کند.

این افراد حتی می­توانند نماد هیئت عزاداری خود را بر روی تیشرت محرم چاپ کنند تا بر زیبایی کار افزوده شود. درباره این کار در قسمت­های بعدی مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد.

تولیدکنندگان عمده نیز می­توانند طرح مورد نظر خود را به چاپی­های مختلف بدهند تا پس از چاپ بتوانند آنها را با بهترین کیفیت در بازار به­فروش برسانند.

در نظر داشته باشید که خرید عمده همیشه به­صرفه است و برای فعالیت­های تولیدی و جمعی یک راه پربازده محسوب می­شود.

چاپ دی­ تی­ اف چیست؟

در این قسمت از موضوع چاپ لباس محرم باید نوع چاپ را بررسی کنیم. در این بخش قصد داریم درباره چاپ دی­تی­اف به­صورت کامل صحبت کنیم.

چاپ DTF نوعی روش چاپ روی پارچه است که به آن چاپ مستقیم نیز گفته می­شود. بزرگترین مزیت این روش چاپ بر روی پارچه­های مختلف است و این چاپ محدودیتی هم ندارد. عبارت دی­تی­اف مخفف عبارت Direct To Film بوده و در ادامه پاراگراف نحوه کار آن را به شما توضیح خواهیم داد.

در مرحله اول طرح بر روی کاغذ سفیدی شبیه به عکس رادیولوژی چاپ می­شود. پس از آن به کمک پودری طرح می­چسبد و سپس با پخته­شدن طرح نهایی جلوه خواهد کرد. این چاپ هم با روش افست و هم دیجیتال قابل انجام است. این چاپ مهم نیست که بر روی چه پارچه­ای انجام می­شود. به­دلیل نبود محدودیت این چاپ بر روی هر پارچه­ای جلوه زیبایی خواهد داشت.

حتی لازم است بدانید که این چاپ نسبت به رنگ مختلفی هم حساس نیست. به­همین دلیل برای چاپ لباس محرم می­توان از این روش استفاده کرد.

چراکه بیشتر لباس­های محرم پس زمینه مشکی دارند و این موضوع ممکن است در دیگر چاپ­ها اشکال ایجاد کند. چاپی که با این روش انجام می­شود ماندگاری بالایی دارد. در چاپ­های دیگر می­بینیم که لباس با چند بار شست­و­شو دچار افت کیفیت در چاپ می­شود.

این موضوع در چاپ دی­تی­اف صادق نیست. در این چاپ رنگ از سطح پارچه عبور نمی­کند و به همین دلیل حساسیت برای بدن ایجاد نمی­شود.

در این روش خلاف روش­های دیگر چاپ به شابلون و دیگر تجهیزات خاص نیاز نیست. البته که این روش تجهیزات خاص خود را دارد اما در مجموع کم هزینه­تر از روش­های دیگر است. این روش آنقدر ساده است که نمونه دستگاه خانگی هم دارد که می­تواند در مقیاس ضعیف­تر و کوچک­­تر همین چاپ را انجام دهد.

بهترین راه برای خرید عمده تی­شرت با طرح محرم کدام است؟

همانند خرید تکی شما باید فروشگاهی مطمئن را برای این کار انتخاب نمایید. فروشگاه کارن چاپ می­تواند نیاز شما را برطرف کند. این فروشگاه آمادگی کامل برای تولید محصولات شما را به­شکل عمده داراست.

برید خرید عمده باید موارد زیادی را در نظر گرفت. معمولا زمانی که کار به­صورت تکی سفارش داده می­شود کیفیت سطح بالاتری دارد نسبت به کاری که به­صورت عمده تهیه شده است.

پس تولیدکنندگان محترم باید این موضوع را در نظر بگیرند که فروشگاه انتخابی­شان بتواند حتی در تولید عمده نیز کیفیت خود را به­شکل ثابت حفظ کند و پایدار بماند.

کارن چاپ می­تواند سفارش­های شما را برای تیشرت محرم به­صورت عمده دریافت کند و آنها را با بهترین کیفیت به دست­تان برساند.

برای کارن چاپ فرقی نمی­کند که شما چه طرحی در نظر دارید. این فروشگاه می­تواند هر طرحی را بر روی هر پارچه­ای با هر رنگی به چاپ برساند. تنها کافی است که با این مجموعه برای همکاری بیشتر تماس حاصل کنید.

آیا می­توانیم تی­شرت محرمی با طرح اختصاصی داشته باشیم؟

برای خرید تیشرت محرم یکی دیگر مواردی که افراد را ترغیب برای سفارش می­کند چاپ اختصاصی است. این مورد را برای فروش عمده به­صورت کامل توضیح دادیم.

حالا نیاز است که آن را برای خرید تکی نیز شرح بدهیم. بعضی از مواقع افراد دوست دارند برای خرید تیشرت محرم خود یک طرح اختصاصی را به چاپ برسانند و قصدی هم ندارند که از این طرح به مقدار زیاد چاپ کنند.

معمولا یک الی 2 سفارش برای چنین طرح­هایی کافی است. در این صورت آنها می­توانند با مراجعه به فروشگاهی که این مدل چاپ را پشتیبانی می­­کند، طرح اختصاصی خود را به چاپ برسانند و از آن لذت ببرند. چاپ لباس محرم به­شکل تکی مواردی است که تنها برخی از فروشگاه از آن پشتیبانی خواهند کرد.

پس باید این نکته را پیش از خرید خود در نظر بگیرید. البته که گاهی فروشگاه به شما پیشنهاد می­کند که طرح­تان دارای ویژگی­های خاصی باشد تا جلوه بیشتری بکند.

این موضوع معمولا در صورت نیاز توسط مشاوران فروش به شما گوش­زد خواهد شد. البته که یک فروشگاه باکیفیت می­تواند هر طرحی را در هر مقیاس به چاپ برساند.

مزیت­های طرح اختصاصی چیست؟

چاپ لباس محرم با طرح اختصاصی دارای مزیت­های بسیاری است. برای نمونه شما در درجه اول می­توانید هر طرحی را که دوست دارید چاپ کنید.

خرید تیشرت به شما امکان این را می­دهد که از بین طرح­های متنوع یک طرح را برگزینید. اما بهرحال حتی با تنوع بالا نیز شما مجبور هستید چیزی را انتخاب کنید که بقیه افراد هم می­توانند آن را خریداری کنند.

طرح اختصاصی و خاص کمک می­کند که شما از یک لباس تنها یک عدد داشته باشید و دیگران نتوانند طرح مورد علاقه شما را داشته باشند.

مگر اینکه آنها هم این طرح سفارشی را چاپ کنند. از دیگر مزیت­های چاپ اختصاصی این است که شما می­توانید با مراجعه به یک فروشگاه معتبر جنس پارچه بادوامی را برگزیند که نسبت به جنس­های مرسوم بازار بهتر باشد.

حتی اگر برای پیاده روی اربعین خود برنامه خاصی دارید می­توانید آن را با چاپ یک تیشرت اربعین به­شکل اختصاصی تکمیل کنید. به­لحاظ چاپ تیشرت­هایی که طرح اختصاصی دارند تفاوتی با دیگر تیشرت­ها یا حتی مواردی که به­صورت عمده تولید می­شوند. نخواهند داشت.

برای خرید تی­شرت محرمی با طرح اختصاصی چه کنیم؟

در آخر نیز با این سوال می­رسیم که برای خرید تی­شرت با چاپ اختصاصی چه باید کرد؟ پاسخ این سوال تا حد زیادی شبیه به خرید پاسخ خرید تیشرت چاپی است.

فرقی نمی­کند که شما بخواهید چاپ لباس محرم اختصاصی داشته باشید یا از فروشگاهی تیشرت با طرح چاپی خود آنها را طرح کنید. در هر صورت در نظر گرفتن برخی ویژگی­ها مشترک است. برخی فروشگاه تنها به­صورت تکی تیشرت چاپ می­کنند و خودشان طرحی برای ارائه ندارند.

برخی دیگر نیز تنها طرح­های خودشان را به فروش می­رسانند و دیگر راهی نیست تا شما طرح مورد علاقه خودتان را چاپ کنید. بهترین راه این است که فروشگاهی را بیابید که هر 2 روش را داراست.

یعنی فروشگاهی که به شما این امکان را می­دهد هم از طرح­های خود فروشگاه برای خرید کمک بگیرید و هم در صورت علاقه طرح پیشنهادی خودتان را به­شکل اختصاصی چاپ کنید. کارن چاپ در بین فروشگاه­های معتبر ایرانی چنین وضعیتی را در اختیار دارد.

بخش فروشگاهی این مجموعه با طرح­های مختلف چه برای محرم و چه دیگر طرح­ها بسیار فعال است. تنوع بالا باعث می­شود که شما در هنگام خرید کمی سخت­پسند­تر شوید. از طرفی این فروشگاه می­تواند تیشرت محرم شما را با هر طرحی که دوست دارید به چاپ برساند و برای شما ارسال کند.

جمع­بندی

برای چاپ لباس محرم 2 راه اصلی پیش روی شما است. شما می­توانید از بین طرح­های چاپ­شده فروشگاه طرح مورد علاقه­تان را انتخاب و تهیه کنید.

نکته خوب ماجرا اینجاست که شما می­توانید از کارن چاپ طرح اختصاصی و مخصوص خودتان را بخواهید. این فروشگاه به شما این امکان را می­دهد که هر طرحی را بر روی لباس محرم خود چاپ کنید.

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. برای سفارش تیشرت کافی­است سری به بخش فروشگاهی وبسایت کارن چاپ بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید